onetreehillannso

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

100 frågor

Av AnnSo-Fi Hellström - 21 juli 2013 13:33

Vad är klockan? -13:35


1. Fullständigt namn- Ann-Sofi Siri Birgitta Hellström
3. Vart bor du? Bastutjärn

4. Bor tillsammans med? nu, mamma, pappa, Mimmi, Chester och fiskarna
5. Färg på ditt hus? Rött å vitt
6. Hus eller lägenhet? - hus

7. När är du född? 12 Januari
8. Klass? -  börja 9:an om  nån vecka #omg
9. Vilket år tar du studenten? -  2017 borde de va
10. Något jobb? - nje:/

11. När gick du upp i morse? – typ 9
12. När ska du sova? -  ikväll/natt nångång
13. Duschat idag? njee

14. Kramat någon idag?-yees
15. Pussat någon idag? - nope
16. Vad har du ätit idag? - mackor, sen macka och kaaaka
17. Dagens klädsel? – Jeans, leopard-tröjan (#rawr) och en kofta
18. Dagens smink? - ingenting
19. Dagens sötnos? - Maaaaja ;)
20. Dagens roligaste? - Helt klart Annos!:P
21. Har du många vänner? - Jao, ganska
22. Hur många har du kysst?- 0
23. Vem kramade du senast? - Ester
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 0

27. Har du pojk-/flickvän? - nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast? -marcus
29. Vem fick du senast sms ifrån? - sofia

FAVORIT:
31. Film? - Grease, Eva & adam, Tyhe Gaurdian, Green Street Hooligans och typ The Vow
32. Låt? - Typ I don´t wanna be-Gavin DeGraw, Enda för mig-Linus Svenning och Illusionist-Amanda Jenssen typ
33. Mat? - vet int...typ tacos
34. Dryck? - Coca-Cola!<3
35. Färg? - typ röd, vit och svart
37. Stad? - Sundsvall eller Falköping
38. Land? - Sverige eller Norge
39. Ämne i skolan? - Idrott
40. Människa? - Mina nära och kära!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Sophia Bush
43. Gången du spydde? – typ ett halvår sen eller nåt
44. Gången du grät? - igår tro ja
45. Pizzan du åt? - när vi for hem från Göteborg/Sundsvall
46. Gången du var i Göteborg? - typ 1-2 veckor sen!:P
47. Gången du var i Stockholm? - 2 år sen
48. Gången du var full? - aldrig
49. Gången du var hög? aldrig
50. Gången du var kåt? - -.-´

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - mysa
54. Tvspel eller datorspel? – tv
55. Singel eller upptagen? singel
56. Hångla eller ha sex? - hångla
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad?
59. Big Brother eller Paradise hotel? - pardise hotel
60. Blont eller svart hår? - blont 
61. Har du blåa ögon eller gröna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca-cola!<3<3<3
66. Pizza eller kebab? - kebabpizza!<3
67. Randigt eller prickigt? - prickigt
68. Älska eller älskas? - båda två
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? - min familj, mina vänner
71. Personer du hatar? - ...
72. Gånger du varit full? -0

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 0
74. Glassar du ätit på en dag? - mååånga
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? typ ingen...
76. Gånger du haft minnesluckor? - vet int
77. Gånger du varit hög? -0
78. Personer du saknar just nu? – många :)
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1


VEM:

80. Vill du kyssa nu? - jaadu
81. Ska du träffa imorgon? - människor

82. Sjöng du senast för? - vet int...
83. Hade du senast en msn-konversation med?- haha msn, gulligt
84. Spelade du tvspel med senast? - Maaja och Eeemma typ
85. Vill du ta med på resa nu? - Emma och Maja!!!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ...
87. Förtjänar att dö? - 0
88. Är söt? - a person!:)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - <3


VAD:
90. Gör dig glad? - glada och underbara folk
91. Gör dig ledsen? - bad people...
92. Vill du helst göra nu? - spela fotboll
93. Önskar du att du slapp göra? - städa
94. Vill du ha nu? - pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - vet int, ett tag kvar!;)
96. Längtar du till? - <3
97. Tycker du om dina betyg? - hyfsat
98. Ångrar du i ditt liv? - vissa saker ja sagt...
99. Är det bästa som hänt dig? Petter, och EM!:D
100. Hur mycket är klockan? - 14:12


#badasslifemaaaan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 maj 2014 14:06

Hej.   Nu är det ju så att jag har typ slutat ippdatera, ella ja nästan. Det är väldigt långt mellan gångerna nu och det är nästan aldrig någon inne och kollar, kanske för att jag typ aldrig skriver något....! Men ja, jag hade då tänkt att göra...

Av AnnSo-Fi Hellström - 23 april 2014 20:31

Igår var det första skoldagen efter påsklovet så nu tänkte jag skriva lite om lovet. Vi var ledig 10 dagar, inräknat helgerna, och av dom var jag med Maja 8 dagar, en av dom var dock fredagkväll efter volleybollavslutningen efter skolan! Alltså har ...

Av AnnSo-Fi Hellström - 18 april 2014 20:09

...och alla andra som tror på dig och kommer att göra det! Jag tror att folk har glömt bort den sanna meningen med att vi firar påsk. Eller vissa kanske inte ens vet, bara så ni vet så är det inte för Påskharen och godiset! Det är för att Jesus, G...

Av AnnSo-Fi Hellström - 19 mars 2014 23:30

GUD VA JAG KÄNNER MIG NYTTIG!! Jag har ju då inte ätit godis, chips och inte druckit dricka (förutom loka, ramlösa och liknande) sen förra söndagen. Och idag hade vi friluftsdag och jag va i lobacken med Maja, Ola, Robin och Jesper, vilket var jätt...

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 mars 2014 22:49

Det här faktiskt varit en rätt skön dag, trots nationella hela förmiddagengaen. Det var svenska läsförståelse och det var väl egentligen inte så jättesvårt men dom formulerar frågorna så konstig i huvudet. Så tack vare nationella var jag typ helt slu...

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards