onetreehillannso

Alla inlägg under december 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 23 december 2012 23:56

Blev lite volleyboll såhär på kvällskvisten!:) det var träning inför nattsmaschen! Iår känner jag mig mer taggad på nått sätt, tror det är för att vi ska spela i amatör och vi kommer spela mot dem som slår så grymt mycket hårdare än oss och dem som är så grymt mycket längre än vi men jag tror.det kommer gå bra! Känner mig extra taggad och idag hade vi så grymt kul så det kommer nog gå bra!!!:)



Hejdå, Godnatt och näej jag tänker inte säga godjul nu det sparar vi till imorgon!!!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 23 december 2012 15:25

Hej tänkte säga att jag lever!;) haha näej men jag har inte skrivit på ett tag, och det är bara för att jag inte kännt för att blogga men ska försköka blogga lite mer!;)


Idag har jag skottat så vi har någonstans att äta imorrn för idag äre ju dan före dopparedan och imorrn äre ju självaste dopparedan!:-D Hoppas ni alla vet varför vi egentligen firar Jul dvs Jesu födelse!!!!!!
Nu sitter jag och ser på sons of anarchy med en del av min familj, kom just en till!;)
Dem ska tydligen ut å göra nå me nå bilar...!


ajja Hejdå!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 december 2012 20:25

I don´t want a lot for christmas

There´s just one thing I need

I don´t care about the presents underneeth the christmastree

I just want you for my own  more than you could ever know

Make my wish come true

All I want for christmas is you


I don´t want a lot for christmas

There´s just one thing I need

I don´t care about the presents underneeth the christmastree

I don´t need to hang stocking there upon the fireplace 

Santa Claus won´t make me happy with a toy on christmas day

I just want you for my own more than you could ever know

Make my wish come true

All i want for christmas is you

you baby


I won´t wish for much this christmas

I don´t even wish for snow

I´m just gonna keep on waiting underneeth the mistletoe

I won´t make a list and send it to the North Pole to Santa Nick

I won´t even stay awake hear those magic reindeers click 

´couse I just want you here tonight 

holding on to me so tight

What more can I do

Baby all I want for christmas is you

Oooh Baby

All the lights are shining so brightly everywhere

And the sound of children´s laughter fills the air

I hear those sleigh bells ringing

Santa won´t you bring me the one I really need please bring my baby to me...


Oh I don´t want a lot for christmas

This is all I´m asking for

I just want to see my baby standing right outside my door

Oh I just want you for my own more than you could ever know

Make my wish come true

Baby all I want is you



Sitter och lyssnar på denna underbara låt och tänker på en speciell liten person!!!<3





Av AnnSo-Fi Hellström - 13 december 2012 09:12

Nu går vi gjort första uppträdandet med luciatåget för idag, och några fler ska set bli!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 11 december 2012 20:34

Har börjat blogga I mobilen nu I min nya mobil(Samsung galaxy ace) så...Och desutom funks int internetet (?) Så då passare ju perfekt nu!;)
Iaf så ha dagen care ganska bra ÄNDÅ...elevrådsmöte, julbak på hkn, grymma kompisar ha helt enkelt så vare en bra dag!:D
Ser just nu one tree hill Och smsar med underbara personer!<3
Godnatt och jag hoppas ni kommer att sova gotta och drömma fina drömmar det hade jag iaf tänkt...!

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 december 2012 22:52

Ville bara säga att jag fått min bus telefon idag (Samsung galaxy ace) så nu kan ja blogga från mibilen!:-D lite grymt va!?:-D

Av AnnSo-Fi Hellström - 6 december 2012 18:40

En natt hade jag en dröm.

Jag drömde att jag gick längst en strand tillsammans med Gud.

På himlen trädde bilder ur mitt liv fram.

Jag såg på varje bild två fotspår i sanden, ett par var mina och det andra paret var Guds.

När den sista bilden syntes såg jag tillbaka på fotspåren.

Jag såg också att detta var under de mest ensamma och svåra stunder i mitt liv.


Detta bekymrade mig mycket och jag frågade Gud om detta.

"Gud, su sade när jag en gång bestämde mig för att följa dig, att du skulle gå med mig hela vägen.

Men jag ser att under de svåraste tiderna i mitt liv finns det bara ett par fotspår...Jag förstår inte varför du lämnade mig när jag behövde dig som mest."


Gud svarade:"Mitt kära barn.Jag älskar dig och skulle aldrig lämna dig.Under tiden av svårigheter och prövningar när du bara kan se ett par fotspår, då bar jag dig."



Text: Margaret Fishback-Powers  


Av AnnSo-Fi Hellström - 2 december 2012 19:50

Heeej!:)

Siter i svettiga fotbollskläder just nu!:D

Ja har varit octränat fotboll, hade tänkt träna 2 träningar men hade så ont i foten efter första så spelade lite sen for jag hem...!:P

For på kyrkan imorse sen vare BLÖTA!:D Träffade oxå Ingela, Nea och Amanda på kyrkan så vi satt å snacka å fnittra (som vanligt!;]) For sen hem åt lite sen for jag på FOTBOLL!!!!:D

       

Nu snart ska jag hoppa in i duschen sen sööööva!:D


xoxo   


Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards