onetreehillannso

Alla inlägg under september 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 4 september 2013 18:23

Från: Annica

1. Vill du tatuera dig?Vad isåfall? och var?

Svar: Nånting sånt vill jag ha. Ett kors på antingen nacken eller handleden eller/och ett evighetsmärke på nåt av ställena.

     

Från:Maja Andersson

1. Favorit mat?

Svar: Ja vet int, typ nå gött å potatisgrattäng å sallad eller nå!;)

2. Banan eller äpple?

Svar: Äpple fast ja tål de typ int!:O

3. Kanin eller hund?

Svar: Ågud, ja kan int välja...båda!:D

4. fiske eller skoter?

Svar: Skoter helt klart!!

5. blogg eller ask?

Svar: Ojojoj den blir svår, men typ båda för på bloggen kan man skriva av sig och på ask kan man svara på massa kuliga frågor!;D

6. Om du inte blir lastbilschaufför...vad vill du då bli?

Svar: OM jag inte blir lastbilschaufför vill jag bli en behandlingsassistent. Typ jobba på behandlingshem och så eller en barnläkare!:)

7. Om du hade alla pengar i världen, säg 5 saker du skulle göra med dom då!:)

Svar: Jag skulle:

  1. Köpa ett beachhouse i Miami,och ta dit dig (Maja) och Emma!:D
  2. Öhum jag skulle ge mina föräldrar och syskon pengar.
  3. Ge till välgörenhet.
  4. Köpa nå jädra massa bilar...fina bilar!!
  5. Å till sist skulle ja ha kvar en hel massa pengar så jag skulle kunna köpa typ vad som helst!:D

Från:MA  

1. Dina 15 favorit saker i livet?

Svar: Ojojoj va svåra frågor ni ställl!:O

  1. Fotboll
  2. Volleyboll
  3. Friidrott
  4. Vänner
  5. Familjen
  6. Djuren
  7. musik
  8. mat
  9. godis
  10. dricka
  11. skor
  12. kläder
  13. pengar
  14. sol
  15. snö

JA men typ de!:P




De va frågestunden de, så pusspuss!:))



Av AnnSo-Fi Hellström - 4 september 2013 18:12

Heeeelu.

Ja dagen har väl varit gansak bra, like everyday.

Men va me om nå fruktansvaärt...fick min första papercut idag!:O #papercut

Så jeeedra ont!!


 


men ja nu sitter jag iaf och äter hamburgare och pommes! 

Ja hade tänkt svara på frågorna från frågestunden snart så!:))


Puss.

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards