onetreehillannso

Alla inlägg under oktober 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 7 oktober 2013 06:59

Tjaabba!


Sitteer nu och gör mig klar för skolan.

Har duschat och ska snart fika.

De ä typ gansak skönt att vakna tidigt ändå, vaknade först vid typ halv fem det var ganska tidigt så jag somnade om och vaknade när simon kom in och väckte mig 20 i sex och sen ringde pappa sex.

Så nu har jag hunnit det jag behöver göra. Bara fika kvar typ.


Har scmorgon till typ 20 i nio men har ingen som kan skjutsa in mig så jag får åka med bussen till skolan.

Kommer typ vara Forever Alone... #foreveralone


 


Det är typ jag!;)


xoxo//Annso

Av AnnSo-Fi Hellström - 6 oktober 2013 21:55

Tjeeeeena!:))


Asså gud jag har verkligen varit sämst på att uppdatera...!

Men ja säger jämt att jag kommer att uppdatera mer och så Så nu ska jag inte säga något utan vi får se hur det blir framöver!:)


   


Ja, igår va jag i stan med mamma pappa och Simon å sen på kvällen var jag och Sofia på kyrkan i stan på Revival Party som det så fint heter.

Har varit på kyrkan i Kvarnåsen hela dagen idag också, först den årliga tårtbakartävlingen för konfaledarna-som mitt lag vann för snyggast tårta, tillsammans med en annan grupp- och sedan klockan 1800 så började en Gudstjänst för konfingarna och det var deras välkomstgudstjänst. Kul att det är ganska många iår också # yålå asså


xoxo//Annso

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards