onetreehillannso

Alla inlägg under maj 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 30 maj 2013 19:45

Tjo!:)

J ajust nu äre väl lite kaos...i Norsjö!

Typ igår Skolhot, idag Traktorolycka och brand...!


Känns konstigt att allt händer i Norsjö just nu...!

Tankarna ä lite kringelikrångliga just nu men med lite musik och goa vänner blir det bättre!:)

Norsjö får mycket uppmärksamhet just nå på olika slags medier, men fel sorts uppmärksamhet! det är uppmärksamhet för    massa dåliga saker som händer nu! Det borde vara bra saker ist!! Ddet händer mycket bra i Norsjö men det är när det händer något jobbigt och dåligt får man världens uppmärksamhet och det händer inte bara en liten grej utan det händer flera olika grejer som int ä så små...! 


Just nu sitter jag och lyssnar på Linus Svenning och försöker så mina tankar att tänka på något roligt som att vi snart har sommarlov!! ungefär 5 dagar kvar med skolarbete...!:) Sen har vi gått ut 8:an och då är det bara ett år kvar på grundskolan vilket känns ganska overkligt! Känns ungefär som om vi skulle g ut högst 7:an nu! Känner mig inte så stor att jag ska gå 9:an nästa år...känner mig liten! Vill vara liten! 

Men ajja man få väl tare som de ä å acceptera att man håll på att bli stor...!


   


hejdå!:)


Av AnnSo-Fi Hellström - 26 maj 2013 22:46

Dag 7: Någon jag saknar och varför  

Någon jag saknar...!

Ja jag vet int jag saknar ganska många. 

Några vet det och några inte, några hoppas jag kollar ner på mig från molnen.

Och någrs finns där varje dag utan att säga eller göra något.

Sakanr dig, men du är du och jag är jag så är det bara och jag lever mitt liv utan dig nu och det är underbart! 


Ps. Har haft en underbart bra helg, hoppas ni också haft de!:) Godnatt!:D

Av AnnSo-Fi Hellström - 22 maj 2013 20:27

Dag 6: 3 Sanningar om mig! 


  • Jag kanske kommer måsta operera min fot, så då får jag nog inte göra nästan någonting på nästan ett år.
  • Barnmat är typ seriöst det godaste som finns...MANGO!!!!<3
  • Jag har trott på Gud hela mitt liv och för ungefär 2½ år sen trosdöpte jag mig för att visa för alla att jag vill följa Guds Ord och lämna det gamla bakom mig. Det var en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv, kanske t.o.m de bästa jag gjort.

Ja sådärja...3 sanningar ja!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 maj 2013 16:38

Dag 5: Favoritlåt.


Ja min favoritlåt just nu är nog I don´t wanna be- Gavwin DeGrav

Men min favorit är Amanda Jensseen å de hare vare sen 2007 då hon va me i Idol!:)

En annan bra låt är ju When the stars go blue- Taylor Hilton och Bethany Joy Lens (egenltigwn nån annan men dom gör den bättre!)

Kolla på typ youtube om n vill höra!:P


Ja jag hoppade över dag 4...!

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 maj 2013 16:38

Dag 5: Favoritlåt.


Ja min favoritlåt just nu är nog I don´t wanna be- Gavwin DeGrav

Men min favorit är Amanda Jensseen å de hare vare sen 2007 då hon va me i Idol!:)

En annan bra låt är ju When the stars go blue- Taylor Hilton och Bethany Joy Lens (egenltigwn nån annan men dom gör den bättre!)

Kolla på typ youtube om n vill höra!:P


Ja jag hoppade över dag 4...!

Av AnnSo-Fi Hellström - 13 maj 2013 19:24

Tjenare allihopa!:)


Asså ja ha vare i Hemavan typ en vecka eller lite mindre typ.

De va typ skitkul  vi träffa typ jättekuliga folk. 

Å de va typ mega kul!:D 


Ja nu sitt jag å skypa å ä me maja så nu få ni ta å läsa detta sen gå å sova hejdå!:D

 

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards