onetreehillannso

Alla inlägg under februari 2014

Av AnnSo-Fi Hellström - 4 februari 2014 16:49

Hääj.


Nova fyllde hela 2 år i Söndags så vi var där på kalas i Lördags.


 

      Helt sjukt att jag höll i världens finaste lilla bebis första gången för 2 år sedan exakt idag!  



     

I Fredags var jag och Sandra och såg Frost på bio. Gud vad jag älskar den filmen!!


Vill du inte ut och leka

Bygga snögubbar i snön

Vi ses ju inte alls som förr

Det känns som du lämnat mig

Vi var ju bästa vänner men inte nu

Vill du att jag går så säg

Vill du inte ut och leka

Om du får välja vad vi leker

 


Typ min nya favvolåt!

 


Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards