onetreehillannso

Alla inlägg under mars 2014

Av AnnSo-Fi Hellström - 19 mars 2014 23:30

GUD VA JAG KÄNNER MIG NYTTIG!!
Jag har ju då inte ätit godis, chips och inte druckit dricka (förutom loka, ramlösa och liknande) sen förra söndagen.
Och idag hade vi friluftsdag och jag va i lobacken med Maja, Ola, Robin och Jesper, vilket var jätteroligt, men då hade ju dom med dig typ godis och Cola...och där sagt jag med skinkmackor, tre digestivekex, varmchoklad och vatten.

Nu till Kvällsfika åt jag dessutom melon, vindruvor, jordgubbar och drack ett stort glas Jokk! När mamma såg mitt Kvällsfika frågade hon om jag gick på någon medelhavs diet! Haha.

Typ världens härligaste väder!!*kärlek*

Xoxo godnatt, nationella imorrn!:(

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 mars 2014 22:49

Det här faktiskt varit en rätt skön dag, trots nationella hela förmiddagengaen. Det var svenska läsförståelse och det var väl egentligen inte så jättesvårt men dom formulerar frågorna så konstig i huvudet. Så tack vare nationella var jag typ helt slut i hjärnan hela dan. Nu på kvällen så här vi haft lite valpmys/-lek, ätit tacos (vardagslyx) och sedan var jag på volleybollträning. Så sjukt kul det var att träning ikväll, vi hade som en liten cup ,eller vad man ska säga, mot u17 laget och vi var faktiskt ganska jämna. Det var jättekul, jag gick libro. ROLIGASTE POSITIONEN I VOLLEYBOLL.

Och just nu ligger jag nyduschad i sängen och ska börja läsa 'Snabba Cash' boken.

Firar dessutom en vecka med min rälsoh utan godis, chips och dricka! #beachbody14 #beachen14

Xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 mars 2014 18:50

Varit en skön dag, varit ute på en långpromenad med Mimmi och Musse(Längsta promenaden sen förra vintern), myst med valparna, sett tv och bara haft det allmänt chill!!

Och här sitter jag med pizza, Ramlösa med Mango smak och ser one tree Hill!!<3

Life's Good!!

Av AnnSo-Fi Hellström - 13 mars 2014 19:09

Jo, så veckan har väl varit sådär halvspeciell!
I måndags var jag i stan och satte i min tand ställning, så här räls på överkäken nu och det gör så sjukt ont!!! Volleybollträning på kvällen, det gick väl bra antar jag. Vi hade muntligt nationella i Svenska i Tisdags och det känns som om det gick bra. Maja följe mig hem efter skolan i Tisdags, vi var med valparna, fikade va ute å gick å hade de bra! Följde Maja hem efter skolan igår vi såg Lol(och gjorde annat, pratade och sånt) så sjukt bra film(!!!) Och han som spelar Kyle ä så sjukt HET!!!! idag hade vi prov i HK, tror det gick ganska bra hade inte pluggat så mycket men det gick bra ändå. Solade idag efter skolan, har blivit brun på MAGEN och lite i ansiktet. Kan inte färgen jämna ut sig lite så jag får färg överallt??

Tappade mobilen i golvet på skolan idag så den ser ut så nu...

Sophia Bush världens vackraste kvinna och inte bara för utsidan utan hon är en riktig fighter och hon slåss för rätt saker! Hon har hjärtat på rätt ställe och hon vågar visa det. Hon vågar visa det även om hon är en offentlig person. Hon är sig själv och hela världen kan se det!!?
Sophia Bush is a real rolemodel!?


Xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 4 mars 2014 18:10

Goddag folket!!

Igår var jag hos Maja!?
Vi såg tv, hon målade mina naglar ochvåfflade mitt hår, vi gjorde 5 minuters kola och åt dom, vi sjöng i fina snapchat videor och skrattade väldigt mycket(speciellt jag!:P). Vi hade alltså en Braa dag igår!?

Av AnnSo-Fi Hellström - 2 mars 2014 20:40

HALLO.

I fredags var det sjukt soligt hela dagen så jag, Sandra och Maja B gick ut och fotade lite på en rast. Sååå kukollal!
Efter skolan för jag till Lycksele och kollade på en lägenhet, troligtvis min till sommarn! I Lycksele kollade vi på lite möbler och grejer på Jysk och sen för vi till Catta ett tag.

Igår var vi på marknaden i Lycksele, gick med catta, mamma, Nova och ett tag med Simon och pappa.
Jag gick med mig en "klubbjacka" ochen handväska. Så jag är nöjd med gårdagen!!

Sitter just nu med en glasskål i knät och ser sista säsongen av how I meter your mother på sexan!!:D

Bra avslut på rn bra helg, nu en veckas välbehövligt lov!!

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards