onetreehillannso

Alla inlägg under mars 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 19 mars 2013 21:57

Hej!

Iveckan praoa jag och Maja på OK! De är skitkul!!:D Igår diska vi 96 lock (till godislådor!) och idag packa vi upp massa varor och jag fick göra min försa korv till en kund!:P Klantiga annso tappade ut en godislåda igår...!

Imorgon far jag till Lycksele för Am-kurs!!!:D woop woop,I´m feelin´ like a grown up!!!!:P


     

Sitter och lyssnar på You are not alone-Rabih Jaber...jämrans tårarna kom nu!!!!


Hejdå och godnatt alla fina och fula

Ps. följ @othfamily på instagram!! ja ni kan följa @annsofiiis å!!!;)

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 mars 2013 22:29

Hej.

Nu tänker jag inte ta och säga allting som hänt efter de senaste inlägget...!;)

Kan säga att igår va ja i stan på Pingstkyrkan på nån ungdomsgrej typ!

Kan säga atte ä GRYMT COOLT att se typ en hel kyrka som sätter sig på knä och be till Jesus på samma gång!!!

SÅ JÄMRANS COOLT!!!


Just nu sitter jag och ser One Tree Hill, för att vi börja ju int skolan förns på Tisdag så suck on that!!!!:P

Appropå One Tree Hill så följ gärna min nya "fan page" på instagram: @othfamily!!! De skull va så himla kuul!:D

Ja ni kan ju få följa min andra sida på instagram å!!!;) @annsofiiis


Nu ska jag int skriva mer, ska se klart det här avsnittet nu sen sova...!:P

 

We´re all crazy But somebody just hide it better than others!!!!


Godnatt coola brudar och grabbar!:P

Av AnnSo-Fi Hellström - 7 mars 2013 00:21

Tjabba Tjena Hallå!:)

Idag vaknade jag typ lika sent som dom andra dagarna på detta lov, dvs kring 13:00-14:00!;)

Gick ut med mimmi typ direkt jag gjort mig klar! Vi gick yp 4-5km(???)!:D

Riktigt uppfriskande och skönt, men Mimmi vart typ rädd för allt: Traktorer, Bilar, Fåglar, Lastbilar, Jag...!:(

De komme en lastbil som körde skitsnabbt och de komme värsta motvinden så att min mössa å allt flög av! Troddde Mimmi skull typ flyga iväg men som tur var hade jag dragit in så det var bara liiiiite koppel!!!;)

 OHMYGOD va ja vart rädd då!!!:O


Suttit och kollat på Sons Of Anarchy ett tag men nu sitter jag och ser One Tree HIll och smsa med Maaajaaa!!!:D

Ska snart sova för jag orkar inte bara sitta här å se på OTH s2(Det bästa som finns men orkar bara inte nu!) som jag sett typ 150000 gånger och bara sitta här vid datorn, inte trött men ändå trött...?

  Kära Charlie Hunnam Will you marry me???



Godnatt alla/ Kram annso!<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 5 mars 2013 23:14

Hej allihopa!:)

Just nu sitter jag i soffan, skypar med Maja och ser one tree hill (s2 den här gången såg typ hela s1 igår...Hahaha inte obssesed eller nå!!;P)  !:D

Den här dagen har oxå varit en sån där lugn dag gjort lite städning men mest myst i soffan med pappa och mimmi!:D

Sovde till typ 14:00 så de va typ äta nånting sen typ bli pigg så fort som möjligt för då ville mamma att jag skulle dammsuga!:P

 

Har köpt 12pack ,ed såna där små gulliga cola burkar (0,15L)!!!:)

   

 

It´s not about what you say

It´s about what you do

If you don´r like the person you´ve become?

Then do something about it

Cause no one´s gonna do it for you -ONE TREE HILL(Peyton Sawyer /Hiliarie Burton)


Hejdå allihop nu orka ja int skriva...!:P

Av AnnSo-Fi Hellström - 5 mars 2013 00:06

Hej!:)

Ja sitter och ser one tree hill (har börjat om på s1 i väntan på s9) och funderar på om jag ska gå i säng snart...!

Min dag har varit en ganska lugn dag hemma med mor och far.

Jag och pappa försökte få ut lite soppa från bilen så vi kunde köra lite skoter men de gick int.:/

Ja bjussar på 2 bilder på jag just nu och 1 finfina bilder!!!;)

       



Godnatt gott folk/ kram annso  

Av AnnSo-Fi Hellström - 3 mars 2013 16:38

Hej!:)
Sitter nu i bilen och är påväg hem efter en trevlig dag i Lycksele på marknan!:)

Dagen började halvtidigt hos maja(sovde hos hon!:D) började åka mot Lycksele men då fick pappa typ blodtrycksfall eller nå så vi fick besöka vägkanten lite. Men som tur är så finns det alltid någon vänlig själ som är villig att hjälpa till!:) Det gick bra och inget gick sönder(kanske lite framme på bilen men inte mycke isf. Vi tog oss till Lycksele och vi varsegod på marknan. Träffa massa roligt folk, moster, och va hos catta ett tag å fika!:)
Nu va vi förbi på ICA i Lycksele å köpt kycklingklubbor = Dagens mat!:D

Krya på dä maja!!<3

Skriver kanske mer sen!:) Pussåkram vi ses på stan!::)

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards