onetreehillannso

Alla inlägg under oktober 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 30 oktober 2012 22:19

1. Hur gammal är du om fem år? 19

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Sofia

3. Hur lång är du? typ 160 cm (?)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Step Up...eller lite ur Snabba Cash
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Simon
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Jelqodikoiooooooo"
8. Föredrar du att ringa eller smsa? Smsa...läskigt at ringa, men det beror på vad det handlar om
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? Nyss

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du idag? gissa först vid drygt 9.00 med klev upp kring halv 1!

13. Vilken är din favoritjulsång? Santa Claus is coming to town - Justin Bieber eller Hej Mitt Vinterland - Amy Diamond

14. Vilken är din favoritplats? På volleyboll plan eller fotbollsplan!

15. Vilken plats föredrar du minst? UTEDASS!!! Fy ush va äckligt!!!

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Hoppas i min egen lägenhet eller hus, med min kille!;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mördare och monster/spöken...som nu!!!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? vet int...Maja(?)!:P

19. Hur stor är din säng? Som en vanlig säng?

 20. Ha du Stationär eller bärbar dator? Har ingen...o..O
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 just nu med ska bli fler!;P
23. Hur många landskap har du bott i? 2 olika
24. Vilka städer har du bott i? öhum, Sundvall, Rålund(by), Norsjö (samhälle), Kvarnåsen(by) och Bastutjärn (by)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? allt i ett
26. Är du social? Jao...ofta tro ja väl!xD
27. Vilken är din favoritglass? BEN & JERRYS - Half baked!:D
28. Vilken är din favoritefterrätt? Päron med After eight och glass!
29. Tycker du om kinamat? jodå de tro ja väl
30. Tycker du om kaffe? blä...Kaffe Latte, GOTTIT

31 Vad dricker du till frukost? olika men ofta o+boy eller typ Fruktsoppa

32. Sover du på någon särsklid sida?Ja, vänser...För då kollar jag in i väggen så jag slipper se det hemska mörkret!

33. Kan du spela poker?Näe men om du lär mig!

34. Tycker du om att mysa/kela?Aa

35. Är du en beroendemänniska?Whaaaat?

36. Känner du nån med samma födelsedag som din? yaopp, några styckna

37. Vill du ha barn?Jo, Efter jag gått ut skolan

38. Kan du några andra språk än svenska?Jajomen

39. Har du någonsin åkt ambulans?Jo Annso ha åkt Bambulansen många gånger

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet om det är varmt

41. Vad spenderar du helst pengar på? viktiga saker
42. Äger du dyrbara smycken? njea
43. Vilket är ditt favoritProgram på tv? ONE TREE HILL<3<3<3
44. Kan du rulla med tungan? njäj?
45. Vem är den roligaste människan du känner? venne
47. Vad har du för ringsignal? Soldiers- Ulrik Munther
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jao
49 . Flörtar du mycket? jo men jo 50 . Är du kåt nu? ???

Av AnnSo-Fi Hellström - 30 oktober 2012 20:49

Dag 21 - 10 låtar som får mig att känna på 10 olika sätt

Jag vet inte 10 låtar som får mig attt känna mig på 10 olika sätt, men jag kan säga 10 av mina favoritlåtar!:)

  1. What are Words - Chris Medina
  2. Gör Det För - NewKid
  3. Kelian - Ken Ring
  4. I don´t want to be - Gavin DeGraw
  5. When the Stars Go Blue - Taylor Hiton & Bethany Joy Lenz
  6. Marry me - Train
  7. Walking in Memphis - Calle Kristiansson
  8. Jag tror jag är kär - George Shaid
  9. Glory Glory Man Utd - Jenny Bae, The world Red Army
  10. Himlen i min famn - Carola

Ja som ni ser har jag ingen speciell musiksmak...jag gillar det mesta!:D

Jag kanske inte hr skrivit den som har gjort orginalet men jag har skrivit den som jag tycker gör låten bäst!!

Men den Bästa artisten av dem alla ha ja int skrive = Amanda Jenssen!:D


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjo alla glada, ja ni som ä ledsna oxå!:)

Just nu sitter jag och skypar med Maja och äter glass!:D

Jag for till Sofia med bussen från Glommersträsk i Söndags och har varit därtill idag!:)

Vi har shoppat lite sett(kommer bilder sen)a varit!:D

Vi såg The Vow, Dear John, Step Up (Alla med den Ursnygga Channing Tatum som huvudperon!<3) vi började oxå se Snabba Cash!:)

        !:D

  Love hes Smile!!!<3...Yes Please!<3


Jag sänder en tanke Till Malå och till de drabbade och Anhöriga!! Så tragiskt...Kan inte förstå riktigt!

RIP i hope you will find peace and wait for the rest of us!


Xoxo Godnatt och sov tills ni vaknar!:)


Av AnnSo-Fi Hellström - 28 oktober 2012 06:40

JomenTjena!:)

Nu sitter jag med volleybollkläderna på och ska fixa det sista!

Efter jag spelat volley så åker jag från Glommers till stan med bussen och är med Sofia!:D

Men vars kliver man på bussen i Glommers?

Kan nån hjälpa mig?

Ja vet int hur man gör!;P

 


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 27 oktober 2012 21:37

Tjo

Skypar med Aranya och Jenny nu men ska ta å lägga mig snart för ja ska till Glommers imorrn å spela volleyboll!:D

Idag har jag varit i Frostkåge på ett typ Lp-möte grejs!:)

För er som inte vet vad Lp är så äre Missbrukarvård på kristen grund!:)

Pappa blev hjälpt ur sitt missbruk via Lp innan jag föddes...Så jag har haft en "relation" till Lp hela tiden!:D

Nu ska jag säa  Godnatt...OCH SOV TILLS NI VAKNAR!!!:D



xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 26 oktober 2012 22:46

Nu blev det att skypa med maja en stuuund och se på världens typ bästa film=Greeen Street Hooligans!<3

I LOVE IT!!!<3<3<3

Å ett stort + i den filmen ä att hetingen Charlie Hunnam ä med!:D

   Asså seriöst ser ni!!?? Charlie Hunnam = Hur snygg som helst!<3

Han är alltså en sådespelare som är med i bla Greeen Street Hooligans (Pete Dunham) och i Sons of Anarchy (Jax) å så grymt snygg, Både GSH och Sons Of Anarchy är grymt bra men det blir lite bättre bara för att det är han som ä me!:P

Det är typ bara han och Chad Michael Murray som är så grymt snygg!;P   Der ni detta!?!? So hoottie!<3


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 26 oktober 2012 20:50

Dag 20 - Hur man vinner mitt hjärta

Jag vet inte riktigt hur man vinner mitt hjärta men några saker som är viktigt tycker jag är:

  • Tillit
  • Att man kan vara sig själv
  • Att man kan vara bästa kompisar även om man är tillsammans (Att det inte bara blir puttenuttigt och gullegull!)
  • Att man kan ha roligt (Kan skratta, och skämta inte bara vara seriös)
  • Kunna vara med varandras kompisar utan att det blir konstig
  • Att vara TROGEN!!!!!
  • Att vara ärlig
  • Att man känner varandra

Ett stort plus i kanten är det ju om man är snygg!:D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TjoTjoTjenaTjenaTjens Jag är Annso the Alien som har kommit för att erövra världen!!!!!

Haha idag var skolan rooooolig faktiskt!!:P

Hahá jag tror jag har världens sötaste lilla skönhet!<3

Haha jag tittar på Skalvan för Amanda Jenssen skull va me!:D

Haha jag tycker Amanda Jenssen ä SKITBRA!<3

Haha ja va hos Maja ett tag efter skolan!:D

Haha jag skriver haha före varje sak ja skriv...haha!:P


Haha näej förlåt jag har inte så mycket till spännande liv just nu menmen...!:P

 

Ja jag tänkte att jag skulle visa att jag är lite barnslig...JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!:D

 

På den tiden man va lite söt iaf!:P

 

Asså seriöst se ni så snygg han ä!!!!!???<3

    Godis...GOdis...GOOOOODIS!!!!!:D


Amanda Jenssen så himla fin å bra å UNDERBAR!!!<3

Jag älskar hennes stil!<3

Jag älskar hennes hår!<3

Jag älskar hennes röst!<3

Hon är gryyyyyym!<3

Det är ju typ för att hon har så ljust hår som ja ha vela ha det...Men jag har insett att jag inte vill ha ljust när jag har det men det kanske blir nån slinga eller så......!:P


xoxo godnatt hoppas ni sover tills ni vaknar!!!!!:P


Psst jag finns här för dig när du vill prata vännen!<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 25 oktober 2012 20:31

Dag 19 - Något jag ångrar

Ja...Jag vet seriöst int om ja ha gjort nå ja ångrar!!!

"Ångra inget du gjort för under en tid så var det just det du ville!"


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjeäjneje'eäjenkananaaaaaaa!:)

JoppJappJepp!;)

Nu sitt ja å skypar ve maja! Ha nyss äte glass men börja typ må illa...!:$

Maja följde ja hem efter skolan och vi va ute å gick me mimmi i skogen å tog lite kort å så! Riktigt kul!:D

For och provade kläder till volleybollen...Testade världens skönaste sockar!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja blev så jag beställde dem där sockarna, blir kanske att beställa korta tights och en "dress" senare, de fanns int å prova nu så!

Catarina och Nova är här nu!!:D Bäbisen ligger uppe i pappas säng och sover *myyyyyyyyys*!!:)

Marcus ä väl typ påväg till Götet..!

Sofia är hemma med Annso, och jag sitter här!;)

Onödigt vetande med sånt vet JAG!:P

Förresten så kom pappa hem imorrn från lassa!:D

 

Detta är "Moster Mangos" lilla skönhet!<3

   

Detta var "Moster Mangos" när hon var en liten skönhet!;)


Haha Godnatt folket och ha en bra sovar-natt!:P

xoxo

I´m thinking about you my friend!<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 24 oktober 2012 21:51

Hej!:)

Sitter nu och typ skypar med Maja...!:)

Haha kom verkligen bli roligt imorgon!!!!:D

Ja, men vi hade en liten "mini" turnering på träningen med 00:orna...Gick väl inte så jättebra menmen...!

Har nu suttit och kollat in olika frisyrer på google...!

Är verkligen sugen på att klippa och färga/slinga!!!!!!

  

  

Alla dem där håren skulle jag verkligen kunna ha...bara så ni vet!!!!


xoxo...Godnatt och sov tills ni vakna!

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards