onetreehillannso

Alla inlägg under april 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 19 april 2013 21:17

ASSÅ HERREGUD HAN Ä JU SERIÖST SÅ JÄDRA BRA SOME HÄ GÅ...Å LITE TILL!!!!!!<3<3<3<3



gå in på majasBLOGG för att se länkar:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 april 2013 16:49

Dag 3: mina mål/drömmar  

Ja mina drömmar och mål är inte riktigt samma sak...!

Mina drömmar är nog att bli typ världens bästa kvinnliga målvakt, eller komma långt inom volleybollen eller de som ja velat längst eller ungifär lika länge som fotbollen...Bli känd sångare!:)

Volleybollen och fotbollen försöker jag satsa på men sången...det blir typ mest sång på kyrkan med mina kompisar eller i kören! Det känns inte riktigtsom om sången är min grej...! Och fotbollen har blivit så myckett...ja jag vet inte för ont i foten tror jag mest...!:(

Vollleybollen är väl det jag satsar mest på just nu!!:)


MIna mål då...!:)

Det är väl "vanliga mål"  som typ att komma in på gymnasiet jag vill, skaffa en kille och barn och få en fantastisk familj och typ få mitt drömjobb!!!:)

Alltså min amål nu: Vill gå Samhälls eller Fordons-Transport på gymnasiet, Vara aou Pair i Usa ett år eller så, gå och plugga till behandlingsassisten, och sen typ bara leva livet!!:) 

Och nånting som jag verkligen skulle vilja är att gå på College eller typ bibelskola i Usa, skulle vara så himla coolt!:D

   


Okey, mina mål är kanske inte så "normala" men det är det jag vill göra och det är de jag kommer att kämpa för att få göra också!!!:)


Jepp, hejdårå!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 april 2013 16:03

Hej och ja rubriken stämmer helt och hållet!!!

Linus Svenning = Min nya typ favorit inom svenska killartister...eller artister och artister??? 

Och one tree hill SÅ JÄDRA UNDERBART BRA ALLTSÅ!!!!!<3 Såg just avsnittet då med den andra Naley proposalet var!!!

"I want to marry you again Haley, infront of all our freinds and family!"  Asså det bästa proposal ja vet!!!!:D kom int ihåg va proposal ä på svenska...!:O 


Ska fortsätta nu men vi hörs!:)


 

 

Av AnnSo-Fi Hellström - 11 april 2013 16:52

Dag 2: en person som kommit mig nära på en kort tid 

Asså ja ha int precis nån som kommit mig nära den senaste tiden eller så...!

Ja vet int 3 riktigt bra kompisar ha jag, och många bra kompisar!:)

Och så ha jag ju lilla Nova, som ä ny eller hon ä ju ett år Samantha ä nyare men hon ha ja int träffa så!:P

   

 2 bilder tagna från Majas blogg som Maja ha tage!:D > Majsana.blogg.se <


Lycka till alla som far till Göteborg på Sm typ nu!!:D Visa nu va Norsjö går för!!!:D


Goodbye!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 9 april 2013 19:45

Dag 1: om mig 

Ja, om mig...! 

Ja jag är väl en 15 årig tjej i en liten by i Norrland och ja jag ä väl en optimistisk tjej som är positiv till det mesta.

Har en hyfsat stor familj, med 5 syskon, mamma å pappa och så mina två små systerdöttrar(säg man så?).

Känns tomt hemma nu när det bara är jag mamma och pappa...och lilla Mimmi såklart!:) 

Det känns tomt när man är minst av 6 syskon och tillslut är man den enda sista lilla stackars barnet kvar hemma, men de ä väl så de är när man är minst!?

Men de är då man är glad att man har världens bästa vänner som finns inte allt för långt bort!!:D

Föddes i Sundsvall men det vart väl en flytt uppåt ganska snabbt, typ då ja va 1-2 nåt!

Har aldrig blivit nån flytt tillbaka dit men det blir väl små trippar till Sundsvall åtminstonde 1 gång per år, och bara en gång har väl typ aldrig hänt det blir typ alltid mer för att man ha så mycket man vill göra och så många man vill träffa men ja de blir ju lite som det blir!

Lilla Annso är uppväxt i Pingstkyrkan och uppväxt med Lp!:)

Ska nu sluta med att säga nåt ni  redan vet, Jag ÄLSKAR One tree hill!:D


   

 

     

   

 

 

 

 

 

   

Foto: Maja Andersson

 

   

     

 

   

 

 

   

 

     

 

   

   

Så jämrans långt hår ja hade!:D Å sen klippte ja de!:/


   


 Ja nu har jag skrivit en hel del om mig plus alla bilder på mig sen jag startade bloggen!:)

Hejdå!

Av AnnSo-Fi Hellström - 7 april 2013 20:28

Hej allihopa!:)


Igår va ja me Maja hela dan!:D Först fick ja ett härligt litet sms där hon fråga om ja ville följa till Bjurfors, som jag såklart ville!;) Så dom hämtade mig å vi for dit, åkte skoter, tolkade, grillade, klättrade i träd å hade det trevligt!:D Sen följde ja me hon hem, vi såg En Priinsessas dagbok 2 och målade naglarna typ!;P

Sen idag så for jag på kyrkan kom hem diskade, åt, for ut å gick en långprommenad med Mimmi å efter de ha ja bara slöat för ja vart så grymt trött!!!:) Härligt när man är trött för att man ha gjort nå!!!:)

Ska oxå säga att ja såg Svinalängorna igår kväll, bra film tyck ni borde se den.

<3

    Hilarie Burton

 

 

   


Ska fixa bilder från lovet senare, gick int nu!;/


Ja nu äre ju så att ja ha int vare så bra på att uppdatera, har inte kommit ihåg, så jag tänkte ta å göra en sån här igen så kanske jag kom ihåg!:)

Dag 1: Om mig

Dag 2: En person som kommit mig nära på en kort tid

Dag 3: Mina mål/drömmar

Dag 4: Dagens klädsel

Dag 5: Favoritlåt

Dag 6: 3 sanningar om mig

Dag 7: Någon jag saknar och varför

Dag 8: Min bästa vän

Dag 9: Ett tips på något jag tycker är br

Dag 10: Något jag vill ha

Dag 11: Bästa filmen

Dag 12: En bild på mitt intresse

Dag 13: Favorit parfym

Dag 14: En blogg  som jag läser dagligen

Dag 15: Ett drömutseénde

Dag 16: Någon som inspirerar mig

Dag 17: Detta får mig att skratta

Dag 18: Något jag vill göra innan jag dör

Dag 19:  Det bästa som hänt mig

Dag 20:  Någon som jag verkligen vill träffa


Hejdå allihopa!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 2 april 2013 00:05

Hej hade tänkt skriva värsta inlägget men de blev int så för Simon skull just sova i teverumme å sofia sovde i mitt rum så ja kunde int ha datorn nånstans. Mörkt å läskigt vare överallt oxå!!:(
Men iaf så gårdagen och dagen ha vare otroligt bra!!:D Älskade sol, Älskade påsk, Älskade vänner/familj och sist men absolut int minst Älskade Gud!!!:D

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards