onetreehillannso

Alla inlägg under maj 2014

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 maj 2014 14:06

Hej.


Nu är det ju så att jag har typ slutat ippdatera, ella ja nästan. Det är väldigt långt mellan gångerna nu och det är nästan aldrig någon inne och kollar, kanske för att jag typ aldrig skriver något....!

Men ja, jag hade då tänkt att göra en ny blogg som jag förhoppningsvis kommer uppdatera oftare och kanske skriva roligare saker och ha finare bilder på. Men jag hade tänkt ha kvar den här bloggen både så att ni kan gå in och kolla på vad jag tidigare har skrivit och så att jag kan ta bilder (haha) och kolla på vad jag skrivit.


So don´t worry you can still go and check out this blog if you want to!;)

                                                                                                                                                                


Så det var då typ alla bilder jag lags ut iår!

Ni kan följa mig på instagram. 

@othfamily -mitt one tree hill account på instagram

@Annso_Adoorball -min personliga instagram


min nya blogg heter då AnnsofiH.blogg.se 

HAr inte fixat det så bra än men det kommer med tiden!;)


xoxo 

Tidigare månad - Senare månad
Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards