onetreehillannso

Alla inlägg under januari 2014

Av AnnSo-Fi Hellström - 30 januari 2014 19:50

HEJ!
Idag så var jag på gymmet på idrotten, jag cyklade 15 min och gjorde mina övningar för foten.
Efter skolan for jag och solade, har seriöst fått en"bikinilinje" nu när jag solat. Här gjort det 9 gånger nu och jag har både fått en bikinilinje och blivit mindre torr vilket är KANON!!
Efter jag hade solat åt jag en banan och drack en drickyoghurt sedan gymmade jag en och en halv timma, cyklade en halv timme och tränade mest ben och armar mrn också lite rygg och mage.

Alltså har jag cyklat 45min idag och gjort mina övningar 2ggr(båda på gymmet) och allt detta gör min fot så vi kan väl hoppas jag får gå utan kryckor helt snart.

~en fin liten solningsbild~

~mina nya byxor som jag köpte i stan i helgen för bara 100:-~


Det känns som jag har varit fast i min egen kropp enda sen i Maj egentligen men mest nu från November. Jag har inte kunnat göra de saker som jag tycker är roligast i hela världen, alltså spela fotboll och volleyboll eller bara träna i allmänhet. Det här kännts ganska tomt när jag inte kunnat och inte fått Göra något, inte ens gå en promenad med hundarna...!!

Så tomt och nu har jag äntligen(!) fått börja träna. Nu väntar jag bara på att jag ska få börja springa och använda en boll. En fotboll, volleyboll, vad som helst I just want it now!!

~världens vackraste kvinna!! Ohgod I love her!!?~

200

Av AnnSo-Fi Hellström - 8 januari 2014 22:34

Godkväll alla.

Jag måste bara säga att idag lånade jag hela trilogin " sommaren jag blev vacker". Jag började läsa på skolan på läsen sen när jag kom hem läste jag typ hela eftermiddagen. Jag har alltså läst 200 sidor idag, bara drygt 60 sidor kvar i boken!;)

Jädrar vilken bokmal! Så blir det när det är bra böcker.

Av AnnSo-Fi Hellström - 7 januari 2014 21:00

Hejhej.
Idag började ju då skolan om efter jullovet, i början va det typ hur jobbigt som helst men jag tycker att man kom in i det ganska snabbt.
Efter skolan for Jag till sjukgymnasten och solade, för att försöka få bort mina eksem. Idag var solningen bara i 30 sekunder men tiden kommer att öka för varje gång. Nu kommer jag att fara och sola varje Måndag och Torsdag.

Det blir spännande att se hur det blir.

~ två mobilbilder bjuder jag på~

Av AnnSo-Fi Hellström - 2 januari 2014 18:56

GOTT NYTT ÅR PÅ FOLKET!! Hoppas 2014 kommer bli ett bra år med mycket glädje och kärlek!?

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards