onetreehillannso

Alla inlägg under februari 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 25 februari 2013 15:57

Hej, har inte skrivit så mycket så nu gör jag svaren till frågestunden!:)


Från Anonymis

1. Kan du lägga ut mer bilder på dig och dina vänner?:)

Svar: Visst kan jag det alltid!:)

2. Bästavänner?

Svar: Maja, Emma och Aranya!<3 Sen har jag många andra bra vänner!:)

3. Vad tycker du anses som hora?

Svar: Jag tycker att en hora är en prostituerad. Jag tycker att ordet "hora" används alldeles för ofta och helt fel! Nu kan det vara att man t.ex pratar med sina kompisar om nån tjej som man inte gillar så kanske man säger bah: Ni vet den där äckliga horan...!

Och det är helt fel, helt jämrans FEL!!!! 

4. Snyggaste kändis du vet?

Svar: Channing Tatum, Charlie Hunnam eller Chad Michael Murray! (Kan seriöst int välja!!!)

5. Snyggaste du vet (inte kändis)? 

Svar: Gösta skulle jag nog tro...!? (Ni som vet vem "Gösta" är vet det så ni andra...det är Gösta!!!)

6. Snyggaste kille och tjej i klassen?

Svar: Kille: R....    Tjej: Ja vet int faktiskt Alla tjejer i klassen är fina!:)

7. Är du blyg irl?

Svar: Det beror nog på vad jag gör...i vilken situation! Om jag ska prata(typ öppna mig) med/för nån jag inte känner kan jag vara grymt blyg men om jag är med mina kompisar är jag INTE blyg!!!! Snarare raka motsatsen!!!;)

8. Viktigaste egenskaper hos en tjej/kille?

Svar: Jag skulle säga att det allra viktigaste är att vara SNÄLL!!!!! Sen efter det kommer nog trust(...tillit?  va heter trust på svenska???) 

9. Kan du börja uppdatera oftare? Älska din blogg! Kramiz

Svar: Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kommer ihåg/kan!;) Tack så mycket, roligt att nån gillar den!:D

Kramelikramkram


Från Chevrolina

1.  Vad är det för skillnad på en vante och en socka?

Svar: Jag skulle nog säga att den största skillnaden är att på en vanter finns det plats för en tumme! Om det inte fanns plats för tummen skulle jag nog börja använda mina vantar på fötterna och sockarna på händerna...CHOOBII!!!!

2.  Vad heter den snyggaste personen i världen? 

Svar:  Gösta       Jag måste nog säga Channing Tatum på den här...tveksamt men! Det står mellan samma som förut = Channing Tatum, Charlie Hunnam eller Chad Michael Murray!;) (Har ni märkt att alla 3 börjar på Ch?!) 

3. Vad betyder: Detvarengångenannso?

Svar: Asså det vet jag inte riktigt...!? Äre typ en brud eller nå? (för hon låt som en riktigt Choobii Awesome chick...!;P)


Från Annapanna

1. Visst är "daska" ett litet roligt/fult ord?

Svar: Asså "daska" är typ seriöst det fulaste ord som finns! Men det är ändå så grymt fin!:D Daska och Spe är så himla fula ord!!!!! Kolla/lyssna bara på det här: "Jag är så sur att jag ska seriöst ta och daska till er allihopa!!!!!"  Haha, oj jag dör typ...!:D


(Om nu undra va "Choobii" är så är det ett ord som jag och Maja kom på, så ni får verkligen inte ta det för då ska jag daska till er!!!!xD) 


Tack och hejdå!xD


Av AnnSo-Fi Hellström - 21 februari 2013 14:44

Tjena...sitter på fg med 3 coola varelser!!;)


Jämrans va fint väder hä va idag...love it!!:D Haha ja gatt bah sägare!;)

Av AnnSo-Fi Hellström - 19 februari 2013 21:25

Hej ligger just nu i sängen och ska sova!
Har packat det mesta för min lilla visit i Norsjö...!:)
Fjorne va ja kom å sakna mimmi. Å mamma och pappa!!!!!
Men har ju maja int så långt bort så!:D

Godnatt nu alla söta!:)

Ps. Kom ihåg frågestunden!!!!

Av AnnSo-Fi Hellström - 18 februari 2013 20:02

Hejsan tänkte att jag kanske skulle göra ett "normalt inlägg" också!!:P


Ja idag hare vare skola...roligt faktiskt!:)

Idrott(Handboll), NO(plugg inför prov), Tyska(läsa en text typ), Lunch(Köttfärssås och Spaghetti!:D), SO(VI HADE STELLAN!!!!:D:D:D:D:D), Matte, slut, träning, åka med theo hem, sitter i soffan...!:P

Haha min dag i liiite ord!:P

Ja men somsagt hade vi Stellan på SOn=Världens himla choobiii lycka!!!!:D:D:D:D

Varje gång vi har Stellan äre såhär nära att jag ska börja gråta!(Såg ni utrymmet mellan "så"  och "här"??Nä just de!!!)

Saknar han så grymt mycke!!!!<3


Träningen gick väl sådär...Träning med den "riktiga laget" i veckan!:)

                       

ja ni fick lite goa bilder!:P Och Annso äter...SPORTLUNCH!!!!!!:D


Hejdå!:)

Ps tycker ni ska läsa majas blogg = Majsana.blogg.se   DoItDoItDoIt!!!!!!

Av AnnSo-Fi Hellström - 18 februari 2013 19:16

Nu har jag inte skrivit på en jämrans lång tid så nu tänkte jag att vi kör på en frågestund!!!!!!!!!

Fråga vad ni vill! Ingen fråga är för konstig eller för dum!!! Ska svara så bra jag kan på alla frågor så det är bara att fråga på!!!!


 




Av AnnSo-Fi Hellström - 13 februari 2013 20:08

Hej

Hade Tyskaprov...Himla choobii sura tyska prov!!:O

Ingen träning idag för i veckan är det träning med div 2! De har gjort 2 grupper så jag komma träna med div 2 varannan vecka och "våran träning" varannan vecka!::)

Har suttit och gjort typ ingenting nu ett bra tag...!:P

Nu äre Sveriges Mästerkock och sen blire Mia På Grötö!!!::D


Vi var kompisar...bra kompisar men det försvann nånstans påvägen det hände något och det försvann...

 


Hejdå/Kram annso



Av AnnSo-Fi Hellström - 4 februari 2013 21:55

Måste bara säga att vi hade Stellan på SO:n idag!:D

Det var så otroligt underbart!:D

Å han sa att han ska komma och kolla så vi har det bra och han skulle också kolla med Therese om vi skötte oss!;)

Sen sa han att när vi går ut nian skule han vara på medan och kolla hur fina vi skule vara!:D

När han sa det var det verkligen svårt att hålla inne tårarna!!

Jag är eriös!!! HAn är/Var världens bästa lärare whitout a doubt!!!!

ASSÅ INGEN LÄRARE KOMMER NÅGONSIN VARA LIKA BRA SOM STELLAN!!!

Saknar han så mycket på skolan!!! det är lixom inte samma sak nu!!


goodnight!:)


Av AnnSo-Fi Hellström - 4 februari 2013 21:35

Hej...va ett tag sen, har tänkt skkriva en massa gånger men det har inte blivit av!

Iaf så äre en ny mpnad nu, Februari, Nova fyllde 1år i lördags! #MosterMangosStorTjej<3


Tränade förut, gick väl inte världsbst men är ändå nöjd mex träningen! Vi körde positioner och mycket spel så det var grymt kul!:D

Har nu suttit och sett de ista avsnitten av säsong 8 av one tree hill...vill inte att denna säsong ska ta slut!! Så bra säsong så mycke som hände, så mycket gråt (av mig) helt enkelt så vare en awesome säsong, det är en awesome serie!!!:D:D:D

Ajja bara en säsong kvar sen har jag sett alla, och dem flesta minst 2ggr!xD

                                           

Har n fråga! Är man lie obsessed om man börjar drömma om dom i one tree hilll?;)

De gjorde jag nämligen inatt, drömmde att Sophia Bush (hon som spelaar Brooke) typ ringde till mig å jag fick fara til hon å typ bo hos hon å sen blev vi typ värsta polarna!:D :P


Nänu ska jag gå å duscha, så äcklig och svetig som jag är..!:O


Godnatt alla fina!:)







Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards