onetreehillannso

Alla inlägg under september 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 30 september 2012 16:37

Ja...Just nu bor jag i Bastujärn, en liten by i Norsjö Kommun.

Det ligger 7 km från Norsjö, så jag åker alltså buss till skolan!;)

Jag har räknat ut att jag har bott på 8 olika ställen under hela mitt liv!;)

1. Älgsjö 2. Alnö 3. Johannedal (3 första runtomkring Sundsvallsområdet!) 4. Rålund 5. Norsjö 6. Norsjö ( det var 2 olika lägenheter!) 7. Kvarnåsen 8. Bastutjärn!;)

Ja...jag tror iaf de va dom ställena!:P


Nämen är hos Simon fortfarande och har ingen bild jag kan lägga upp på byn/vårat hus!;)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TjänaTjäna!:)

Är fortfarande hos Simon i Lycksele somsagt! Ska nog åka buss hem n om ja verkligen int vill de...!;)

Näej men jag ska ringa till mamma och kolla!

Har gått på marknaden går och idag...sett många som jag känner/vet vilka dem är!:) Det blev sockervadd (som jag egentligen inte skulle ha äte själv...), Ett Manshester United ska till en IPhone (Ja ha ju då ingen IPhone men de va så himla fint å de va billigt...!) oxå köpte ja å Simon en choklaboll å dela på...!

Igår ringde Maja å berättade några saker...!:)

Vi satt å prata i 25 min...!:)

Maja så otroligt bra kompis!<3

   

Allas våran underbara Maja!<3


Ha just prata me mamma...de blev å åka buss iaf...!

Ajja de få väl bli bra ändå...!


Nu ska ja se på tv tro ja!;)

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 29 september 2012 22:02

Ja om jag får säga det själv så är nog den här kanske den svåraste dagen!;P


5 bra saker!

- Ger inte upp

- Står upp för mig själv

- Vill alltid göra rätt och försöker alltid göra rätt

- Blir inte så lätt arg

- Ofta glad och positiv


5 dåliga saker

- Jag tänker alldeles för mycket "Tänk om..." tankar

- Äter för mycket godsaker

- Har lätt för att göra illa mig = är grymt klumpig!;)

- Min kondis, har inte tränat upp den...

- Jag gör inte  alltid det jag vill för att jag inte vågar...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tjena Tjena!:)

Tack för kvällen/natten igår alla som var där!<3


Just nu sitter jag i Simons lägga i Lse å gör int så mycket ska väl titta på nån film!

Imorgon blir det mer Marknad för den här tjejen...Ska nog också vara med Aranya kanske för hon soover på hotellet hät så!:D

Jaja men vi hörs!:)


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 27 september 2012 15:00

DAG 02-Min pojkvänn/flickvänn

Ja, jag har ingen pojkvänn så det finns väl inte så mycket att skriva om det!

 Yes that´s right!:P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



TjenareTjenare allehopen där uti världn!;)

Jag vill bara säga att idag har vi (8:an och 9:an på Norsjöskolan och Malåskolan) varit mitt uti skogen i världens kallaste och blötaste/regnigaste väder!:O

Seriöst...de va int kuuul!:(

Det va så himla skönt när man ÄNTLIGEN fick ta av dem där äckligt blöta kläderna!;)


Ha alldeles nu busat lite med Världens Gulligaste MIMMI!:D

Haha hon gick åt och fram men till slut lekte jag och då vart hon glad!;)


Ikväll far jag till Norsjö för att lära mig skriva Prottokoll!;P


Det här är väldigt fina outfits. Svärson-style! That´s just the rught style!:) SWÄÄÄÄG!:P


Jag och min Underbara Gudmor Ingrid!<3

Saknar dig! Snart får bi fara ner till Sundsvall så vi kan träffas!<3


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 25 september 2012 16:58

Mamma jag har hitat mobilen ja vill ha!;)


Jag vill ha denna! En Blackberry!<3 Mamma SNÄÄÄÄÄÄLLA!;P

Av AnnSo-Fi Hellström - 25 september 2012 15:42

Jag heter Ann-Sofi Siri Birgitta Hellström, Jag kallas för Annso.

Jag är 14 år och fyller år den 12 Januari.

Jag bor i en liten by i Norsjö Kommun som heter Bastutjärn. Vi flyttade hit i början av sommaren iår!

Jag är yngst i en familj på 6 barn. Min äldslta storasyster heter Catarina och är 10 år äldre än mig och har ett litet barn som heter Nova!

Just nu är det bara jag av barnen som bor hemma.

Jag spelar Fotboll och Volleyboll...Hejjar på Manchester United! Och Norsjö volley och Fromhedens IF såklart!;)

Fotboll är det bästa som finns...Jag är målvakt i Fromhedens IF!:)

Har inte kunnat spelat och tränat så mycket i sommar för att jag har ett problem i min fot så jag inte får tillräckligt med blod i min fot så det gör jätteont...!:O

Iaf så Älskar jag våran lilla hund Mimmi!<3

Jag vill bara säga att jag älskar min familj och mina vänner mest av allt!<3

   <---Detta är ju då jag för er som inte visste det!;P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hej!:)

Idag har vi somsagt haft Klassfoto och Elevrådsfoto...Jag tycker Elevrådsfotot blev grymt bra!:D Å sen hoppas ja såklart att klassfotot och det enskilda fotot blev bra!;)

Ja tyck att de va ganska coolt för vi fick typ ta flera olika kort när vi satt på flera olika sätt och sen så får man välja vilken bakrund man ska ha...!:P


Nämen idag måste jag nog stda mitt rum för att jag ska få min nya säng i veckan!:D

Sen om typ 6 veckor(?) tro ja de blev så skull vi fara till Sundsvall och IKEA för att köpa de andra möblerna jag ska ha!:D


Asså ja vet seröst int va ja ska säga...!;P

Jojustja vi ha fått en ny kille i våran klass!:D Han heter John och kommer från typ Eritrea tro ja de va...!:P Å han ä verkligen jättesnäll!:D


Hihi nu ä ja seriös...nu ha ja inge å skriva om...!;P

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 25 september 2012 07:26

Dag 01 – Presentation av mig
Dag 02 - Min pojk/flickvän
Dag 03 - 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om
Dag 04 - Staden/byn jag bor i
Dag 05 – En vän långt bort.
Dag 06 - Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Åtta saker om mig själv
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Vad jag har på mig
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 – Vad som finns i min väska
Dag 13 - Min vecka
Dag 14 - Min familj
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Något jag ångrar
Dag 20 – Hur man vinner mitt hjärta
Dag 21 – 10 låtar som får jag att känna mig på 10 olika sätt
Dag 22 - Något som upprör mig
Dag 23 - Något som känns bättre
Dag 24 - Något som får mig att gråta
Dag 25 - En bild jag aldrig lagt upp
Dag 26 – Min största rädsla
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Något som jag saknar
Dag 29 - Mitt favoritämne
Dag 30 - En sista stund

Av AnnSo-Fi Hellström - 25 september 2012 07:10

Tjenare!:)

Ha nu fikat och ska snart fixa det sista inför dagen!:)

Har skolfoto och elevrådsfoto idag!:)

Det blir kul!:)


Foto: Jenny Bergqvist...med Majas kamera!;)

Våran fiina klass?! Haha detta var då på våran klass när vi for på hembygdsresan...uanför minigloben i Risliden!:)


Now I´m goin to platta my hair...see you all!;)

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 22 september 2012 18:58

TjenaTjena!:)

Som ni kanske ser så har jag bytt låt som man kan lyssna på när man läser bloggen...!

Eller det var inte jag som gjorde det...!

Det var Johanna Burvall!:D

Tack så jätte mycket!:D

Kolla hennes blogg vettja!:D----> http://burvalls.blogg.se/


Ja men idag hade vi fotbollsmatch men kunde inte spela för att jag mådde inte så bra...!:S

For till Lycksele med mamma och pappa...följde pappa på sjukhuset, han skulle ta några prover! efter det blev det FRASSES sen PMU (second Hand) där vi köpte en säng som ja ville ha!:D

Vi for oxå på Dollar!:D


Nu snart ska jag mamma och pappa fara till missionskyrkan och höra på Mellansels Folkhögskolas Gospellinje!:D


Photo: !:-) Jag nu!:)


Idag säger vi grattis till världens sötaste Emma som fyller 14 år!:D<3

xoxo nu far vi!:D


Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards