onetreehillannso

Alla inlägg under november 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 30 november 2012 17:35

Hej har haft en bra dag ska snart på ungdomssamling!:D Men nu får ni några bilder, några redigerade och några inte!:P


     

Älskade Sandra!<3

     

       

Snygga brudar!:D

     

Från min och lilla söta Majas lilla kortspelsstund idag!;D

     

Mitt riktiga jag!:P


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 28 november 2012 21:11

Dag 30 -  En sista stund

Jag vill ha en sista stund med Göran och en sista stund med farmor!<3

Göran var pappan i en familj som jag känt hela mitt liv (barnen är som mina syskon!), men han dog på min födelsedag när jag fyllde 11 år...!:(

Det är nästan 5 år sedan jag träffade han sist..!

På min födelsedag satt jag och åt tårta med min familj, då komme marcus och hade pratat med Hampus (ett utav barnen i familjen) och då sa Marcus att Göran hade dött...!:,( Jag kan säga att jag inte ville ha mer tårta den födelsedagen...!:(

<3 Göran älskad och saknad!<3

Jag vill oxå ha en sista stund med min farmor som dog på sin födelsedag 2010..!:(

Farmor var ganska gammal (hon blev 89 år) och hon var väl ganska pigg för att vara så gammal...ända fram till typ februari samma år, hon bodde hemma till dem sista veckorna, hon låg inne på lassa!:( sista gången jag träffade farmor var när hon låg på lassa och jag for dit med mamma och pappa (var i härnösand den veckan) och hälsade på hon...!

Sista gången var ju då på sjukhuset men jag kan ibland känna farmors "doft" och komma ihåg hur hon ville krama en och pussa en och hur ledsen hon blev när man skulle fara hem när man varit hos hon...!:(

På hennes födelsedag var då pappa, mamma och sofia hos farmor....jag marcus och simon satt hemma och åt mat när mamma ringde och sa att farmor hade flyttat till himmlen! marcus såg att jag var jätteledsen så jag behövde inte äta upp min mat, jag fick oxå godis av han...! Farmor var världens bästa famor!<3

<3 farmor älskad och saknad!<3


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!:)

Vart lite ledsamt där uppe men så kan det vara...!:(

Idag var en bra dag!:) Var med på dansen, popping idag oxå!:D (har börjat smörja foten med voltaren nu...!)

Träningen idag var så grymt rolig och den bästa på länge!!!!:D Uppvärmningen var DANS!;) :D


Just nu sitter jag här...ska gå och duscha sen sova!:)

 

Godnatt och sov tills ni vaknar!:)

xoxo

Pay it Forward...PLEASE!?!<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 27 november 2012 16:26

Dag 29 - Mitt favoritämne

Mitt favoritämne i skolan är nog idrott!:D

Idrott ä otroligt grymt bra!:D


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TjenaTjena!:)

Igår kunde jag inte va med på träningen och inte på dansen på skolan heller...! hade jätteont i foten så pappa sa att ja int fick! :(

Idag var jag iaf med på dansen popping (?) (ska ha dans hela veckan!) for oxå på vårdcentralen så vi får väl hoppas det händer nåt nu!;)


Just nu sitt ja å ät cheesballs och se teve!:D Hoppas jag får ett glatt samtal idag...!;D


 


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 27 november 2012 15:58

1. Vad är ditt mellan-namn? Siri Birgitta
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Ann-sofi...jag är nöjd med det!

3. Är du i ett förhållande nu? nej
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? mitt ex
6. Får man fråga varför det tog slut? ^-^
7. Har du haft ett seriöst förhållande?...Seriöst?^^
8. Vem vet mest om dig? Typ Maja
9. Vad gör du på fredagskvällar? jFREDAGSMYYYS
10. Bästa filmen du någonsin har sett? ÅÅåh...jag vet int men några bra filmer: GreenStreetHooligans, Eva&Adam-4Födelsedagar&1Fiasko, GREASE, Dear John, The Vow och Step Up!:) De ä typ mina favoritfilmer!:D
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? NEJ!
12. Har du någonsin varit full? NEJ!
13. Har du testat droger? NEJ!
14. Röker du? NEJ!
15. Snusar du? NEJ! Men snus luktar gott!:3
16. Saknar du någon just nu? Yes...many many people!<3
17. Hur mår du idag? ont!!!!!!!!!!!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Ja vet int typ 2 eller 3...För mina allergier och min astma!!!!!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag vet inte...Bodde i Kvarnåsen!
20. Bästa minnet från sommaren? Bästa minnet från sommarn var när vi va i Tärna och vi träffade världens bästa TOVALI!<3 SAKNAR DIG TOVA!<3

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Norge

22. När var du där? var just vid gränsen i somras men annars ränt i Norge så förra året!:)
23. Är du rasist? NEJ!
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja, eller har väl nån långt tillbaka i släkten som kom från nå annat ställe (!?) Men min mormors kusin (?) bor i Chicago! HAN Ä COOL!!!

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? ...Jag vet int....
27. Ser du fram emot någonting just nu? Jag ser fram emot när det händer något med min fot! orkar inte med att det inte händer något! Nu hoppas jag det händer något efter att jag var på vårdcentralen idag!!!!!
28. Sköter du skolan? jarrå
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - vi fick int betyg förra terminen
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? En gång fick jag ett A!men det räknades egentligwn inte! *Stolt tjej*
31. Vilket ämne var det? - Tyska
32. Har du fått ig på ett prov? näpp
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
34. Anser du dig vara intelligent? jomenvisst
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? jag vet inte...jo, då jag var liten! DÅ VAR ALLT PERFEKT!!!

36. Vilken va den värsta tiden då? nu när pappa var jättesjuk och låg på sjukhuset tror jag! Det var jobbigt för jag visste ju som inte riktigt hur det var med han eller nåt! Men nu är han bättre och hemma!Så otroligt att han klarat allt detta<3 ÄLSKAR DIG PAPPA!<3
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? nej
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej
39. Har du haft sömnproblem? njej...eller njej
40. Hur ofta gråter du? det beror på...
41. Vad gör du när du mår dåligt?
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Maja
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? njet
44. Vilken klass går du i nu? 8an
45. Vilken skola? Norsjöskolan
46. Har du varit otrogen någon gång? NEJ VERKLIGEN INTE!!!!!!
47. Har någon varit otrogen mot dig? ...!...:3
48. Är du stolt över dig själv? jao...
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag kan vara mig själv

50. Vad får du ofta komplimanger för? ...vet int!
52. Cider eller öl? INGET
53. Har du några talanger? jag ve int...räknas sport?

54. Vet du om någon är kär i dig? Nej
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? JeppsanPeppsan!
56. Vad står det i ditt senaste sms? Okidoki:)
57. Hur lång är du? senast ja kolla...ett halv år sen, 1.58
58. Hur mycket väger du? sist ja kolla...51kg (tro ja!;] )
59. Vilken storlek har du på kläderna? XS-S
60. Har du svarat ärligt? Jajemen



Av AnnSo-Fi Hellström - 22 november 2012 16:32

dag 28 - Något som jag saknar

Jag saknar att vara liten!!!!

Liten var tidden när allt var bra alla bodde hemma och allt var perfekt!:))

Största rädslar var monstret under sängen

Största smärtan var skrapsåret på knät när man rfamlat med cykeln

Största problemet var om man skulle få på barbien krätta kläderna

Största idolen var pappa

ALLT VAR PERFEKT NÄR JAG VAR LITEN! VILL VARA LITEN IGEN!! KAN VI SPOLA TILLBAKA TIDEN?

NU ÄR ALLTING PÅ ALLVAR, ALLTING ÄR SERIÖST OCH ALLTING MÅSTE HA NÅGON STOR FET TUNG BETYDELSE...VARFÖR?????

VARFÖR KAN INTE ALLTING VARA SOM NÄR MAN VAR LITEN????????


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjena...förlåt för dålig upd!

Har iaf haft det bra!:)

I söndags for jag på bio igen (twilight braking dawn part 2) med Amanda!:D Otroligt kul! var ett tag sen jag va med hon och jag saknar det!:))

haft en bra vecka än så länge!:)

Haft utveklingssamtal, fixat glasögonen och linserna!:DDDDD *HAPPY GIRL*

Idag på idrotten hade vi Gym, Grymt kul men det kommer kännas imorgon!:D

Riktigt sugen på att fara å gymma så om nån vill hänka äre bah å kommentera här, smsa, skicka på fb eller ringa!!:D


Sitter nu iaf och gör en spotifylista på majas spotify!:P

Men ska fixa lite i rummet... om inte jag gör det imorgon ist!:P

Ska oxå träna engelskaläxan...om WILMA RUDOLPH THE FASTEST WOMEN IN THE WORLD!:P


    Asså Amanda Jenssen är BÄST!!!!:D

Älskar verkligen hennes röst!!!<3


xoxo


Av AnnSo-Fi Hellström - 22 november 2012 15:52

personligt:
1. ditt fullständiga namn? - Siri Birgitta Ann-Sofi Hellström
2. Vad är klockan just nu? - 15.55
3. längd? - ca 160cm
4. vikt? - ca 50kg
5. smeknamn? - Annso
6. vart bor du? - Bastutjärn, Norsjö
7. vad gör du på fritiden? - umgås me vänner å träna
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - mellanlång, brunt hår
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - ganska nöjd me min kropp faktiskt
10. vad är du mest nöjd med? - ögonen, HUMORN!:P
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - random, glad, optimistisk, snäll mot dom ja vill va snäll mot!:P
12. vad vill du jobba som äldre? - lastbilschaufför, läkare eller behandlingsassistent
13. hårfärg? - brunt
14. ögonfärg? - blåa
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Haft astma sen jag föddes
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - haha venne
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - lite såklart...vill ju va fin men ine överdrivet mycket sminkar mig inte till vardags
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? -  de tro ja int
19. någon vana? - sova länge!:P
20. berätta något som du nyss lärt dig? - ...vet int
21. vad heter din bästa vän? - Maja & Aranya
22. hur många nära vänner har du? - vet inte...några stycken!:))
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - vet int...det finns väl ganska många som vet vem ja ä tro ja!:P
24. vet många personer vem du är? -  typ...(?)
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - tro de
26. när var du senast med någon kompis? - igår
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej jag är men dem jag vill va me
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Maja
29. vem sov senast hos dig? - Aranya
 
romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - mm
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - de spela ju ingen roll, inte de som räknas
32. är du kär? - jepp
33. tycker någon om dig mer än som vän? - vet inte
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - kanske
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - öhum???
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - lite kanske men det är inte det som räknas
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja om det är det jag verkligen känner så
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - jag vet inte
39. i din klass? - njeet
 
från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - haha ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - alltid!:P
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja...random fråga!
43. har du pussat någon i motsatta könet? - ja pappa!:D
44. har du pussat någon i medsatta könet? - ja mamma!:D
45. har du pussat den du tycker om? - ja mamma å pappa!:P
46. har du pussat någon inför folk? - ja mamma å pappa!:P
47. kysst någon inför folk? - nje
48. hånglat inför folk? - nje
49. vem var ditt första hångel? - ingen...än så länge!:P
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - 0
51. vem är ditt bästa strul? -...
52. och vem är ditt senaste? - ...
53. ditt snyggaste hångel? - ...
54. skäms du över att hångla inför folk? - har inte gjort de så...?
55. haft sex med någon på offentlig plats? - NEJ
56. haft sex överhuvudtaget? - nej
57. hur gammal var du första gången? - ...
58. hur gammal vill du vara första gången? - ...
59. blivit dumpad efter sex? - ...
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - ...
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - nej
 
tankar & skit:
62. har du någon fobi? - mörker, ensamhet, spöken
63. har du någon allergi? - Otroligt många...väldigt jobbigt när jag var mindre
64. vad tänker du på innan du somnar? - mitt liv typ
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - beror på vem det är
 
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig alltid roligt att höra!:))
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - galen kväll med tjejerna...
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästa vän, nu vet int sen...!:P
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - ??
 
HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
 
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -
 
vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld ålder 13 isåfall.
75. vänskap eller förhållande? - bero på...
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - finaste personligheten
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder.
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 7...vill va liten igen!!!!!!1
 
skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - nej, trivs som jag har det nu.
81. isåfall vem då? -
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - leva livet som kille.
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - NEVER
84. Pussa en främmande kille på stan? - nej
85. kunna sova ute på vintern? - har gjort!
86.flytta till ett annat land, vilket isåfall? USAA!!!!!!!!!!
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej!!!
 
klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - ja?
89. vad klär du dig i oftast? - sköna kläder! jeans skön tröja
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja lite vill ju ändå va fin men kan ha på mig nästan va som helst!:P
91. klär du dig dyrt? - nje...eller beror väl på vilken budget
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - vanligt
 
senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - Mimmi!:D
94. dansat? - tro de
95. fått en kram av en helt okänd? - nej
96. ringt någon? - ja.
97. blivit uppringd, vem var den senaste? - mamam
98. funnit kärleken? - njee
99. kollat på google? - jaaaa!
 
SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - ca 20 miin

Av AnnSo-Fi Hellström - 18 november 2012 11:18

Dag 27 - Min Favoritplats

Jag vet inte vars  min favoritplats är...men det är nog på volleybollplan eller fotbollsplan!!!

När man står på volleybollplan/fotbollsplan och man vet att det är start slut och vi kommer vinna...det är en underbar känsla!!!:)

Men ni ska veta att det bästa som finns är att ta en straff på fotboll! DET ÄR DET BÄSTA!!<3


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjena!:)

Haft en bra helg!:D

I fredags såg jag Emma och Maja på Breaking Dawn part 2 på bio!:)

Gryyymt bra film!!!!:) Började typ gråta, skrattade och den var bara hur bra som helst!:)

Den går ikväll i Norsjö också om det är någon som vill se den!:P

 

Igår var jag i Vännas och spel volleyboll":D ( ja med alla andra som var där!xD)

Det gick bra mitt lag kom 3a och det andra Norsjölaget kom 4a!:) Det är bra men vi kunde ha snackat lite mer och så men jag tycker vi gjorde det jättebra!:D


Idag ska jag nog städa lite på mitt rum!;)

Sitter just nu och kollar på längdskidor på teven!:D KÄRLEK

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 november 2012 16:46

Dag 26 - Mn största rädsla

Ja jag har ju en massa små saker som ja ä rädd för som spindlar, ormar, spöken, våldtäktsmän,mörker,  min garderob!:O Ja ni läste rätt jag är rädd för min garderob!!!  Det är en walking closet och dörren till den är alltid öppen när jag ska sova och det är alltid mörkt där inne...hur scary som helst!!!!:O

Nä men det som är min största rädsla är nog att någon i min familj/någon av mina vänner gör sig riktigt illa och så jag kanske inte ens kan träffa den/dem igen!!:O :(

Jag skulle inte klara av det!!!!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejsan evrybodööööööööy!:)

Ja idag hare väl vare en ganska normal skoldag?!:P

Ska göra läxa, städa (?) och sedan ska jag till Norsjö!:)

Mamma va på IKEA i Haparanda igår med jobbet så då köpte hon lite grejer till mitt rum!!:D


Tjoooppiidoooo!:P


xoxo läxorna kallar

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards