onetreehillannso

Alla inlägg under augusti 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 31 augusti 2012 20:46

TjäänaTjeena!:)

Nu sitt ja hos becca!:D

Haha vi sitt ve varsin dator! SOCIALA PÅ HÖ NIVÅ!;)


Idag så hade vi slöjd ( fortsatte virka på min tröja som ja ska göra!) å vi had EV volleyboll, fick testa mina nya fina blåa super skor för frsta ggn!:D ASSÅ SE GRYMT SKÖNA SKOR ASSÅ!!!!!

a men hä va grymt kul!:)

När ja skull gå till becca efter skolan så gådde ja ve Ida!:) Vi gick å prata om lite allt möjligt...GRYMT!<3


 

haha ja gilla den bilden!xD


Nä ja å becca ha hyrt en skräckfilm som vi ska se! AAAAAAAHH!!!


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 30 augusti 2012 20:05

TjenaTjena!:)


Nu äre FRIIDROTT på tv!!!:D Gu va ja må nu!:D<3

Asså friidrott ä typ den roligaste sporten man kan kolla på!:D

Ja ha ju träna friidrott i Lycksele men de had ingen tränare längre!:/ Ja skull väldigt gärna fortsätta för de ä typ en av dom 3 roliagste sporterna som finns(fotboll å volleyboll å!:D)!:D

Nästa vecka ska vi ha friidrott på BÅDA IDROTTSLEKTIONERNA på skolan!!:D

De grymmaste som finns ä å titta när Usain Bolt springer...ÅÅÅH JA FÅ GÅSHUD!<3

De mest magiska ögonblick va när Usain Bolt vann OS-guld i Peking 2008...ojojoj vilken kille asså!:P



Idag hade vi discgolf (freesbeegolf) på idrotten...int så kul som ja hade trott atte skull va...!:/

Maja tog ve se kameran idag till skolan, vi tog lite kort på idrotten när vi gick å kasta discar(freesbees) å på rasten!|

                                                  


                                                  


                                                  


                               V

Foto:Signe Eriksson Näsholm (Maja Andersson)


Maja...du är en sån underbar kompis!<3

Grymma lilla(stora) Maja!

Haha du är seriöst den roligaste kompis jag har!<3

Jag kan verkligen prata om ALLT med dig!<3

Du ä helt fantasktisk!<3

Du ä verkligen en av mina allra bäst kompisar!<3

Foto: Maja Andersson


Haha...fiina?? OOOhja!:D

Haha Emma du är en helt grym kompis!<3

Haha ja minns när vi gick i typ (F)1-2  å vi lekte proppelern...Asså allting runtomkring stanna typ de va bah du å ja som va viktigt då!<3

Saknar tiden då de va du å ja!<3

 Du kom alltid att vara en av mina bästa kompisar!<3


   

Grymma kompisar!:D


xoxo nu ska ja se FRIIDROTT!:D<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 29 augusti 2012 21:15

Tjolahopp!:)

Ha haft en rolig kväll!:)

Ha Skypat ve många olika personer...så grymt kuul asså!:D

  <---Ja gilla typ mitt öga!;)


xoxo nu ska ja se Dallas ve min älskade moder sen söva!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 29 augusti 2012 15:33

TjabbaTjobba!:)

Vi skull gå ve skolan idag...men eftersom att ja ha ont i foten kunde ja int gå...!!

Ajja hä va kul ändå!:)

Ha int gjort se mycke ida...!

Nu ska ja göra mat åt ja å pappa...KÖTTSOPPA Annso is happy now!:D<3

Nu ha ja inge mer å skriva...så ja lägg upp lite bilder!:)


Thats why I don´t own a Hamster (Majas hamster bajsa på hon!:O)

   Hä ä int kul näre regna...!:(


  Matn vi gjorde idag!:) (kycklingwook!)

  2 helt Fantastiska brudar de där!<3

    OOOOH söta Toom!:D( United mannen!:D)

    Perfect things isn´t always possible to have!<3


xoxo nu gå ja å gö maaat!

Av AnnSo-Fi Hellström - 28 augusti 2012 21:20

Jo men tjeeena!:)

Ja jag tränade ju lite iaf...!:O

Jag bli så himla irriterad på min himla cp-fot!!!!!!:@

Nu göre bah ondare å ondare i fotn hele tin!!!

Ja fatta int varför int läkarna kan göra nå...vi vet ju varne ä!!!!!


Ajja ska int hacka upp mä på de!!!

Ja hoppas bah hä bli bätter!

Nästa vecka börja ju volleybolln så ja hoppas hä gå me de!!


Nu så ska jag säga att ja saknar min storasyster Sofia som bor i Skellefte nu efter att ja ha bott ve hon i hela mitt liv!<3

Saknar dig syrran!<3

Nu  tyck ja att ja ska komma te du så vi kan va ve varann!<3


Nu ska ja ta å duscha å sen sooova!;)


   <----jag å Sofia...Älskar dig syrran!<3

    När du kom hem tyck ja att vi låna externa av Marcus så vi kan se lite bra saker som detta<------!<3


xoxo I´m going to take a shower!

Av AnnSo-Fi Hellström - 28 augusti 2012 17:18

Asså shiiiat asså!

Paniken som kom när man int hitta fotbollsskorna å benskydden...!  

Sedan lättnaden som kom när man kom på att dom ä i väskan i hallen...!  

Man kan verkligen få panik över sånna saker!!!  


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 28 augusti 2012 16:30

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!

HIMLA CP-INTERNET!!! STÄNG AV SIG SJÄLV HELE TIN...JA HA SKRIVE SAMMA INLÄGG 2 GGR Å HE BAH FAR BORT FÖR ATT INTERNETET FAR BORT HELE TIIIIN!!!!!:@

Ja måst säga att JAG ÄLSKAR ONE TREE HILL!:D (bloggen het ju OnetreehillAnnso.bloggplatsen.se)

 

Peyton art: They are not you!

 

"Payton art": Death Angel!

 

Asså Chad Michael Murray som spelar Lucas Scott ä se sjukt snygg asså!<3

    Sophia Bush som spelar Brooke Davis/Brooke Baker va gift me Chad Michael Murray!<3


  Jag i typ Söndags!:)


xoxo Nu ska ja gå å göra me iordning för fotbollN!:D

Av AnnSo-Fi Hellström - 28 augusti 2012 07:18

Tjääääna!:P

Nu ha ja just äte frulle å sen så ska ja väl typ borsta mina tänder sen fara på skolan??

Idag måst ja prata ve Stellan om jag skulle kunna göra nåa nnat än å gå på onsdag för min fot kom int å klarare!:O

Ajja jag ska oxå hämta ett par skor på badhuse idag!:D


 

Tjoohoo va ja he upp bilder som ja ha hett upp tidigare tjoohooo!;)


xoxo skola nurå...önska mig lycka till!:)

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards