onetreehillannso

Alla inlägg under juni 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 27 juni 2013 23:35

 

#sötastehundenivärlden

             

jordgubbsätning at Amandas place yesterday!;) #jordgubbar #svensksommar

           

Vill ni ser mer utav sånna bilder kolla då in @othfaily på instagram!;)

 

13 dagar kvar!!!!!!:D #taggad #13dagarkvar #em2013 #damfotboll #landslaget #liseberg #göteborg

Av AnnSo-Fi Hellström - 27 juni 2013 23:14

Hejloo!:))

Don´t know what to write...!-.-

Har haft ganska liite lust att blogga menmen!

Ni kan ju kolla instagram ( @Annso_Adoorball eller @othfamily) eller fråga nå på ask ( ask.f./annsohellstrom )

JA de kan lixom bli lite mer update där!;) 


Men iaf så nu sitter jag och skypar ed Maja och ser lite halverst på Karate Kid!!:P #karatekid

   


Btw min ha börjat se Oc å hellehorne va bra de ä asså!!!:D #nästbästaserien #onetreehill #theoc  



Goodnight everybody hope you´ll sleep well!:D #braengelska??

Av AnnSo-Fi Hellström - 18 juni 2013 23:58

Godkväll allihopa!:)

Sommarlov nu!:D 

Ja jag har inte gjort så ycket, ha vare  i stan å vare barnvakt å så...!:)

Ha mest bara typ tagit de lugnt, sovit läänge!:] *härligt*

Ha börjat se OC me Sofia, gryt bra serie asså!:D 

Och fortsätter nöta igenom s06 på One tree hill, asså älskart!<3

 

PÅ konfan, världens bästa Sandra!<3

   

På cattas brölop!:)

 

<3

 

Blond nanting!;)

 

 

Mini-Mimmi!<3


lite nya och gamla nilder, kände bara att dom va typ...härliga!:)))



Goooodnatt!!!:)


Av AnnSo-Fi Hellström - 8 juni 2013 15:33

Goddag!!:)
Har varit en rolig veecka det här!:)
I lördags och söndags var det konfirmationsssgrejs i kyrkan! Och i söndags efter kyrkan for vi hem å grilla me typ Becca å Maja, jag å Maja tog några fina kort!:)

I måndags for jag å Sofia å kolla på balen i stan, där världens finaste Thea och Marcus gick!:D
ojojoj så stiliga!!!:D

I tisdags gjorde ja inge spec bara slappa typ, ganska skönt!!:)

Och I onsdags varte stan igen och vara på Theas student!!:D
Oj, så fin!!:D Å grattis igen!!:D
for oxå hem till Krille å fika och lekte lite i typ en lekpark!!:P

Torsdag kom Sofia å Krille hem!!:)
Och igår varte ju seriöst världens jädra åskoväder!!:O usch asså de höll just på i typ 3h!!!:(
Men kvällen/ natten (typ) vart lyckad med filmkväll med koompisaar!! Och sen sova hos Maja där jag är nu!:))

Ikväll blir det stan och typ vara på kyrkan!!:))

Förresten har jag hunnit se klart säsong 5 av onetreehill och andra avenyn i veckan!:))

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards