onetreehillannso

Alla inlägg under januari 2013

Av AnnSo-Fi Hellström - 24 januari 2013 21:33

Hej!:)

Har inte uppdaterat så mycket men hellehorne jag har faktiskt ett liv...!:P

Nämen veckan har varit bra Träning och skridskor på idrotten i Måndags, Hos Maja i Tisdags, Träning i Onsdags (med styrka och kondition), Idag på idrotten hade vi styrka och kondition!:D Asså så otroligt grymt roligt med träning å så grymt skönt med träningsvärk!!!:D:D:D:D:D


Nu har jag gjort 2 av 3 läxor=har gjort läsläxan, även kallad  läsprottokollet, och jag har gjort engelskaläxan så nu ,måste jag göra Tyskaläxan, som egentligen va till i Onsdags men hon sa att ni som inte riktigt kunde läxan får läsa på till på Fredag=katching jag fick en chans till!:D:D:D:D!:)

 

Nänu ska jag gå å hämta tyskan och ha lite fin läx-musik i lurarna...!:P


Jag ska också säga att jag ä typ stolt över mig själv...!:D


Hejdå och Godnatt!:)

Ps. Ida Emma och Maja ja jag är trött och ja ni får skratta åt mig imorrn! xD Ds.

Av AnnSo-Fi Hellström - 20 januari 2013 00:14

Hej!:)

Dagen har väl varit bra...Sett Längdskidor/Alpint på teven, Bärit (dragit på madrassen) ved, städat, sett film och bara varit!:)

Inte helt klar med städningen än men...inte så mycket kvar!;)

Imorgon bär det iväg till kyrkan!:)

Och nu? Nu had ejag tänkt se GREASE...Jag vet inte ovanligt att det är den filmen men dafuuq...den ä ju grymt awesome!!!!!!!:D:D:D:D:D


Tänkte visa er vad jag hittade för kläder när jag tittade för nån dag sedan...Till skolavslutningen, det jag vill ha!;)

  Blå Yearseyklänning-Paprika som jag hittade på Zalando.se för 409 riksdaler

Svart Blazer-Anneli som fanns på Gina Tricot för 299 SvenskaKronor

    Have2Have skoletter-Irene som jag hittat på Bubbelroom.se för 298 kronor (12 cm klack)

Det är det jag vill ha men vi får se hur det blir med det!;) Var egentligen ett par andra skor som var nästan likadana men med lite nitar och så (dem va mycket snyggare) som jag ville ha men dem hade 16 cm Klack...tror inte jag kan gå i det lixom!:O Dessutom kostade dem 100 :- mer, men detta blir bra!:P


   

GREASE...GREASE LIGHTNING!!!<3


Godnatt nu ska jag se denna underbara film sen sova!:P

Av AnnSo-Fi Hellström - 16 januari 2013 15:12

hej!:)

Ha ju vare hemma idag...gör så grymt ont i huvet att ja vet int va...!:O

Älskar känslan när pappa säger "Annso gör nå mat sen å det finns glass som du få ta å!" :D


kollar på Maja (hahA) och Simopsons!

               


Ja ni får nöja er med detta...!

Hejdå!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 januari 2013 19:44

Hej!:)

Som  ni ser så är bloggen lite ändrar, Vart grymt nöjd!:)

Hellehorne va duktig du ä Johanna!:D Tack så grymt mycket!:D



Va på skolan idag men efter lunch typ fick ja typ jätteont i huvudet och det typ brände på halsen...!:O

Blir att vara hemma imorgon oxå tror jag men vi får ju se det är ju träning imorgon oxå så...!

Just nu gör jag typ ingenting, sitter och kollar på Simpsons och ska nog snart dricka the *mumma*!:D

 


Ja nu ska jag inte sitta och typ ruttn frsmför datorn så nu ska jag gå...!:P

Bajsblöjor är inte goda att äta så jag säger hejdå!xD


Av AnnSo-Fi Hellström - 13 januari 2013 18:44

Hej!:)

Tack för alla gratulationer igår!:) Ni är bara för gulliga!^^

Vill oxå säga att igår var inte bara en rolig dag, inte bara en dag man ska fira...!

Igår var det 4 år sedan en av mina föräldrars bästa vänner dog!! 

När jag var liten var han ungefär som min "extra pappa" och han har alltid varit en person som bettyt otroligt mycket för mig!! Det har nog inte gått en dag sen han rycktes bort från denna jord utan att jag tänkt på han!!!

<3GÖRAN ÄLSKAD OCH SAKNAD!<3

 

Idag har det varit volleyboll för hela slanten!:D

Jag tycker vi spelade riktigt bra!:D 

Mitt lag(Norsjö2) kom 4a, Norsjö 1 kom 1a och Norsjö 3 kom 3a...Haha vi skull ha komme 2a de skull va hur  grymt som helst!!!xD

Vill också säga tack till några duktiga 00or som förstärkte våra lag idag!:D NI Ä GRYMT BRA!!!:D


Just nu sitter jag och skypar med Maja den coole...!:P

Ser How I meet your mother, och äter tååårta från yesterday!!:D


 


Nu ska jag bara fresta er med att säga: Jag ska på Em i sommar så suck on that!!!!:D:D:D


Hejdå!tjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Av AnnSo-Fi Hellström - 11 januari 2013 16:10

Tjoo bre va händer här peace bre!!!:)


Har varit hemma idag för att jag hade ont i magen och huvudet...!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...imorgon is the big B-day!;)

Haha oj vad jag skriver om den 12 januari 2013!:O haha


ROTMOS OCH KÖTTBULLAR!!!!:D ja, de va min middag!!!;)


Nu ska ni få några fin bilder av världens bästa serie!!!!!!!!!:D

Det är just det jag vill göra!!!

 

@ Karens Kafé/Clothes over bro´s


 

Hahaha...Mia Catalano/Kate Voegele


  Vill ha en skiva från Red Bedroom Records!!!


    Hoes over Psychoes...!

Titta så fin hon är!!!!:D Peyton Scott(tidigare Sawyer)/Hilarie Burton


 

The little popstar!!;) Haley James Scott (tidigare bara James)/Bethany Joy Galeotti


   

Titta på hennes hår!!! I LOVE IT!!!!!<3 Jag vill seriöst ha hennes hår!!!! Men det är inte bara hennes hår som är så grymt fint! Kolla ansiktet, hon är så grymt fiin!!!!<3 Hon är bra skådis, Grymt fint hår, grymt fin och har grymt fin stil!!!! I LOVE HER!!!!<3 Brooke Baker (tidigare Davis)/Sophia Bush


     Deras Bröllopsbild, dem gifte sig den 16 April 2005 men dem gick skilda vägar redan fem månader senare, vilket jag tycker var grymt synd för dom var så fina tillsammans!!!:) Sophia Bush & Chad Michael Murray

 

Så grymt snygg!!!:D Lucas Scott/Chad Michael Murray

  

Peyton Art: They are not you!!

 

Dödsängeln:Peytons biologiska mamma ritade den!

  One tree hill = The best Serie EVER!!!

ONE TREE HILL ALWAYS AND FOREVER!!!<3


Nu har ni fått se lite bilder och nu ska jag avsluta detta inlägg!;)


Haha hejdå!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 januari 2013 21:48

Tjenare!:)

Tredje skoldagen lika lång och jobbig som dom 2 första...!

Saknar Stellan och Kuflu mer och mer för varje dag som går!!!

Det är så himla tomt i klassen, tomt på skolan och de känns fel alltihop!!!

STELLAN VI VILL ATT DU SKA KOMMA TILLBAKA!!! DU ÄR DEN BÄSTA LÄRAREN SOM FINNS OCH VI VILL HA DIG IGEN!!

Jag tror det bara kommer kännas mer konstigt ju längre mot sommarlovet vi kommer, för nu känns det mest som om dom är typ sjuk eller nå...De känns int verkligt!!!


Ja men iaf så efter skolan for jag till Maja och vi drack the och pratade och lite så tog bussen hem och sedan har jag suttit och sett teve typ...!:P

Borde egentligen ha träna NO för vi ha typ prov  imorrn...Första veckan!!!???:O 

Men ja ska väl träna lite nu innan jag ska sova!!:P


   Och idag säger vi GRATTIS till Kevin!!!:D 


JAg ska ju också påminna er om att det är två dagar kvar till en liten tjej fyller 15 år...Jag ska ge er en hint om vem det är, JAG!!!!!:D

 

Ja Godnatt och sovgott, hoppas ni får sova tills ni vaknar!:)


Ps. Höll nästan på att glömma att jag skulle gratta Susanna Kallur som är gravid!!!:D Hon ska få sitt barn nångång (Haha duktig Annos!!!)!!!:) Och efter hon fått sitt barn så kommer hon satsa på att göra comeback 2014!!!:D Hoppas det kommer gå bra och att comebacken kommer gå som alla vill att den ska, och att lilla bebben kommer att må superbra!!!!:D

Av AnnSo-Fi Hellström - 9 januari 2013 20:50

Hej allehopen som kanske läser detta nu...!?


Andra skoldagen efter lovet idag...ja skola är ju skola!;)

Men vi har fåt en ny lärare ist för Stellan...Hon verkar väl ganska snäll och så men inte som Sttellan!!! 

DET GÅR INTE!!!!!!!!!


Hade träning ikväll...det gick väl sådär! Min focus kanske inte var på topp...menmen!:P

Nu sitter jag och ser Inkognito på teven med min moder, sitter och skickar med Majsan på fejjan med...cool brud dedär!:D


      

Sötfjärt!;)<3

   

Fotograterat har Maja gjort!:)

Hennes blogg hittar ni på http://.majsana.blogg.se/ jepp, den ska ni kolla på!:D


Nu ska jag fortsätta se Inkognito och se om det kasnke blir att raka min sidecut...!:D


Ja men hejdå, godnattt, godmorgon, goddag vad ni vill!:)


Ps om 3 dagar fyller Annso-fi 15 hela år!!!:D Haha Annso-Fi är jag det!!!:D




Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards