onetreehillannso

Alla inlägg under augusti 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 27 augusti 2012 21:09

TjeeenTjeeena!:)

Idag ha vi som kommit igång lite mer med skolan!:)

På idrotten idag skulle vi ha vöre ute men eftersom att de regnade så otroligt mycke så va vi inne ist å gjorde nå samarbetsövningar...ja va ve Isak Ola å Emmy hä va nå se grymt kuuul! NI GJORDE MIN DAG ASSÅ!!!:D

Vi började oxå ve tyskan idag...vi skull typ berätta va vi gjort i sommar ( ja gatt typ int säga nå eftersom becca va föra ja å hon sa att hon had vöre ve ja!;) ) sen så skull vi typ skriva dikteer på tyska...man kände se int se smart under de där minuterna!:P


Men iaf så va ja hos Maja efter skolan för att vi hade skoprövning för volleybolln kl 6 idag!:)

Maja målade mina nagla oxå!:D Hon ä nå se grymt duktig asså!<3 Men ja råkade smeta ut nagellacket...:O 

På skoprövningen fick ja köpa de dyraste skorna för mamma för att dom va skönast å hade bäst dämpning så dom va bäst för min fot!:)

MAMMA JAG ÄLSKAR DIG!<3


Ojoj hä vart ett långt inlägg idag så grattis till ni som läste allt!:D


 


Äre nån som har ett förhållande med nån som int du tyck att den ska ha ett förhållande med...ska du säga det till den då??:O Svara snälla!:)


xoxo nu ska ja se på Angry Management...den nya serien ve Charlie Sheen!:)

Av AnnSo-Fi Hellström - 26 augusti 2012 21:53

Nu Maja kom bilder från idag!:)

Kom lite andra bilder från i sommar oxå!:)



Bilder från idag!

          Världens sötaste Nova!:)

  Inte från i sommar men...Vi vann Gamen Games!:D


 

Maja ror!:)

 

Yeay Becca vid Norska gränsen i sommar!:)

 

Jag å Becca i bilen mellan Tärna å Norge!;)

 

Världens finaste LUDDE!<3

 

MIIIIMII!<3

 

Grattis Anderssons som vann ungdomsklassen på Beachen 2012!:)

 

     Grattiiiiis Maja till Vinsten!:)



Ja nu ha ni fått lite bilder!:)

Kommentera gärna!:)

Nu ska ja se Dexter!<3


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 26 augusti 2012 20:28

Heeeeej!:)

Måste bara säga att ja ha lite roliga kompisar!;)

SKYPE!!!!:D

HAHAHAHAAHAHAHH!;)

Av AnnSo-Fi Hellström - 26 augusti 2012 11:17

TjeenaTjeena!:)

Nu ha ja gjort en ny träning igen!:O

Hehe...!  

Ja här ä allt bra! Ha haft de 2 första dagarna på skolan...Annso gå i ÅTTAN!   Kan int trore själv!? tänk nästa år ska vi välja våran framtid...de känns verkligen int så!  

Nämen på skolan gjorde vi int mycke...den enda lektion vi gjorde nå på va på slöjden!  (annso gilla slöjd!)

Ja...Igår va ja i lse!

Ida hade ja tänkt fixa typ håret, naglarna...å i ansikte!  

Ja...Nu ska ja ta å göra nå annat!  


xoxo Annso  


  Jag hemma hos Emma förra helgen efter att vi haft "fest" för Emma å Maja!  

Tidigare månad - Senare månad
Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards