onetreehillannso

Alla inlägg under november 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 november 2012 07:00

Godmorgon!:)

sitter och äter frukost just nu...!:P

Måste säga att idag är jag stolt över att vara svensk!:D

Haha ja Zlatan han gjordere bra han!:P

Nä nu ni nu ska jag fortsätta fika och sedan göra mig iordning för the school!;D


 

Ha en bra dag mina vänner och ovänner...!:P


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 14 november 2012 21:48

Dag 25 - en bild jag aldrig lagt upp

 

Denna tror jag inte jag lagt upp!:P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag var jag somsagt på skolan!:P

Va bättre med andningen idag men hade ont i halsen!

På skolan såg vi en teater...den va väl bra!:P

Efter skolan va ja å emma hos maja!:D

Träning!:D Gick bra för oss idag, vi hade bra samarbeta och prat...bra flyt!:D

Pratade även lite policy...det är viktiga saker som vi måste tänka på!!!!:)

Nu ser jag på fotboll...Sverige-England!:)

Nu står det 2-2!:) Zlatan har gjort bägge målen för Sverige!:) Jamena nån måst ju göra mål!:P

Nänu ska jag fortsätta se fotboll och skypa med lilla maja majs!:D

Fick ett brev idag.......!:P

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 14 november 2012 07:10

Godmorgon allenhopa!!;)


Var hemma igår oxå men idag ska jag fara på skolan...!

Efter skolan far ajg till Maja sedan till träning...jag ska försöka trä´na lite grann iaf!!!;)

ajjajajajajajajjajajajj...ja vet int va ja ska skriva!!!!!!!!!!:O

Vill ni veta en sak?

Ja ha nästan en hel B&J´s som BARA är min, i frysen!!!!!!!!!:D


Godnatt, nu ska jag borsta tänderna!!!

Av AnnSo-Fi Hellström - 12 november 2012 07:53

Dag 24 - Nägot som får mig att gråta

Jag börjar gråta av sorgliga filmer!!!

Ihelgen såg vi Pay it Forward och då börja ja gråta...ja börja alltid gråta!!!

Jag kan oxå börja gråta när någon berättar något som hänt i deras liv, som kanske inte var så bra...T.ex att de haft en hemsk hemsituation och allt går bara utför för dem...!

Asså jag klarar inte av det...!


  Riktigt bra film...Rekomenderar den!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjena!:)

Är hemma från skolan idag...!:( Har ´Grymt ont i halsen, huvudet och....näsan...Är oxå lite svårt att andas!

Så det blir ingen träning ikv heller...!:(

Iaf så har jag haft en riktigt trvlig helg!:D

Var på läger i Kvarnåsen!:)

Riktigt kul, Mycket skratt, Roligt folk, god mat!! = HELT FANTASTISKT!!:D

Efter lägret var slut såg vi konfirmander (och våra ledare) Snow White And The Huntsman!:)

  Riktigt bra film dden med!!!:)


Ska nu sova lite på soffan tror jag...hoppas det blir bättre snart för jag vill ju iad träna på onsdag!:)

ajja...xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 8 november 2012 19:45

Dag 24 - Något som får mig att gråta

Något som får mig att gråta...Att se på One Tree Hill! Asså när det händer något...!

Jag börjar gråta typ varje gång jag ser det!!!

      ...!<3


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vet inte vilka av dem här skorna jag vill ha...!:O

Lacoste skor eler BjörnBorg skor???

åååh...jag vill ha båda!!!:P


Nämen idag har vi haft en normal skoldag...på idrotten hade vi Styrka! Grymt kul men tror jag kommer ha träningsverk i mina ben imorgon!:P Haha

Efter idrotten stog vi i en ring och Therese skulle prata lite...När hon var klar så skulle vi gå men jag sträckte upp armarna och tänkte skrika MIKASA...!!!:D Haha (vi gör det på volleybollen!)

Glasögonen gick sönder igår igen skulle då fara till Lycksele idag efter skolan och fixa det men Mamma och Pappa hade gjort så dem satt ihop, men när jag skulle ta på mig dem gick dem av igen..!:(

Men blir att fara till Lycksele imorgon ist.Sedan far jag till Kvarnåsen kl 20.00 på typ nå typ Konfaläger sak hela helgen! Får se om jag hinner se på när Div 2 spelar mot Skellefte? Hoppas ja hinn!!!!:)

 

Foto: Maja Andersson (blogg: http://Majsana.blogg.se )

Älskade lilla Mimmi!<3


Med denna bild säger jag Hejdå och nu ska jag gå och göra matten!:P

xoxo Godnatt och sov tills ni vaknar!

Av AnnSo-Fi Hellström - 6 november 2012 16:16

Det känns bättre nu...At pappa inte ligger inne på sjukhuset!

han har sammanlagt legat inne 8 veckor sen i somras!!!

Jag har världens bästa pappa och han förtjänar inte att ligga inne på sjukhuset!!

Han är BÄST och han vill vara hemma, låt honom vara hemma om det går!!!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Om det är någon som sett serien "Drake och Josh" på Nickeloedeon så kommer ni bli förbluffade nu!!!

Detta är en Före och Efter bild! Till vänster ser ni han som vi kommer ihåg han! Men nu har han gått ner i viukt otroligt mycket (bilden till höger!) Med andra ord, han har blivit snygg!:P


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 5 november 2012 20:48

Dag 22 - Något som upprör mig

Något som upprör mig...När folk inte är sig själva, och när folk dömmer folk efter rykten och inte efter något som dem själv upplevt! Jag tycker det är löjligt när det t.ex ä någon som har gjort något mot någon annan, och den andra personen sagt till att den vill att den första personen ska sluta för man tycker det är obehagligt/jobbigt men den första personen bara fortsäter och fortsätter!!!...Det blev komplicerat men jag tror nog att några personer fattar iaf!;)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjena alla Boiys and Girls!:P

Just nu sitter jag och skypar med Maja den coola lilla Majan!:P

Haha...Har haft skridskor idag på idrotten (Vilket faktiskt va ganska kul, fast ja fick nå se gudomligt ont i fötterna!:O), Och volleyboll träning ikv oxå!:D Träningen gick bra!:)


Har inte uppdaterat på ett tag...Ha iaf haft ett bra lov!:)

Började med att på Lördagen for jag mamma och pappa till Frostkåge på LP...somsagt...Söndag var det volleyboll i Glommersträsk! Sen efter det blev det buss till Skellefteå för att vara med Sofia!:D Ja, va där till Tisdag...ska lägga ut bilder på det jag köpte senare...Onsdag kom Aranya och sovde över här till torsdag!<3


Ja ni ser ju...Mitt lov var BRA!!:D

 HAHA MIN ÄLSKADE LILLA VÄNN SOPI!!:D<3

En bild på Bibeln vi fick från Konfan!:)

Ja Mimmi hon är den alldeles bästa hunden...HON HEJAR TOM PÅ RÄTT LAG!!:D<3

Ior!<3

Skönheten själv!<3

Såhär fin var jag på FG i Onsdags när jag Jenny och Aranya var där...Jenny är duktig på att sminka!:D

Med denna bild säger jag Godnatt och sov tills ni vaknar!:)

xoxo

Ps I´m so glad for you my little friend...I hope that everything is going to be GOOD...wait a minute...EVERYTHING IS GOING TO BE THE BEST FOR YOU MY LITTLE GIRL!

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards