onetreehillannso

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Making me fall for you is easy, But how am I supposed to get back up when you don´t reach out your hand?

Av AnnSo-Fi Hellström - 25 februari 2013 15:57

Hej, har inte skrivit så mycket så nu gör jag svaren till frågestunden!:)


Från Anonymis

1. Kan du lägga ut mer bilder på dig och dina vänner?:)

Svar: Visst kan jag det alltid!:)

2. Bästavänner?

Svar: Maja, Emma och Aranya!<3 Sen har jag många andra bra vänner!:)

3. Vad tycker du anses som hora?

Svar: Jag tycker att en hora är en prostituerad. Jag tycker att ordet "hora" används alldeles för ofta och helt fel! Nu kan det vara att man t.ex pratar med sina kompisar om nån tjej som man inte gillar så kanske man säger bah: Ni vet den där äckliga horan...!

Och det är helt fel, helt jämrans FEL!!!! 

4. Snyggaste kändis du vet?

Svar: Channing Tatum, Charlie Hunnam eller Chad Michael Murray! (Kan seriöst int välja!!!)

5. Snyggaste du vet (inte kändis)? 

Svar: Gösta skulle jag nog tro...!? (Ni som vet vem "Gösta" är vet det så ni andra...det är Gösta!!!)

6. Snyggaste kille och tjej i klassen?

Svar: Kille: R....    Tjej: Ja vet int faktiskt Alla tjejer i klassen är fina!:)

7. Är du blyg irl?

Svar: Det beror nog på vad jag gör...i vilken situation! Om jag ska prata(typ öppna mig) med/för nån jag inte känner kan jag vara grymt blyg men om jag är med mina kompisar är jag INTE blyg!!!! Snarare raka motsatsen!!!;)

8. Viktigaste egenskaper hos en tjej/kille?

Svar: Jag skulle säga att det allra viktigaste är att vara SNÄLL!!!!! Sen efter det kommer nog trust(...tillit?  va heter trust på svenska???) 

9. Kan du börja uppdatera oftare? Älska din blogg! Kramiz

Svar: Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kommer ihåg/kan!;) Tack så mycket, roligt att nån gillar den!:D

Kramelikramkram


Från Chevrolina

1.  Vad är det för skillnad på en vante och en socka?

Svar: Jag skulle nog säga att den största skillnaden är att på en vanter finns det plats för en tumme! Om det inte fanns plats för tummen skulle jag nog börja använda mina vantar på fötterna och sockarna på händerna...CHOOBII!!!!

2.  Vad heter den snyggaste personen i världen? 

Svar:  Gösta       Jag måste nog säga Channing Tatum på den här...tveksamt men! Det står mellan samma som förut = Channing Tatum, Charlie Hunnam eller Chad Michael Murray!;) (Har ni märkt att alla 3 börjar på Ch?!) 

3. Vad betyder: Detvarengångenannso?

Svar: Asså det vet jag inte riktigt...!? Äre typ en brud eller nå? (för hon låt som en riktigt Choobii Awesome chick...!;P)


Från Annapanna

1. Visst är "daska" ett litet roligt/fult ord?

Svar: Asså "daska" är typ seriöst det fulaste ord som finns! Men det är ändå så grymt fin!:D Daska och Spe är så himla fula ord!!!!! Kolla/lyssna bara på det här: "Jag är så sur att jag ska seriöst ta och daska till er allihopa!!!!!"  Haha, oj jag dör typ...!:D


(Om nu undra va "Choobii" är så är det ett ord som jag och Maja kom på, så ni får verkligen inte ta det för då ska jag daska till er!!!!xD) 


Tack och hejdå!xD


 
 
MajsandinCHOOBIIvän

MajsandinCHOOBIIvän

25 februari 2013 18:25

Hahaha awesome!
Sorry glömde helt bort att du hade frågestund så jag fråga ingen..:S men jag vet nog det mesta ändå:P
Hihi CHOOOOOBIIIIIII!<3

http://majsana.blogg.se

AnnSo-Fi Hellström

4 mars 2013 23:46

Hihi Maja det är lugnt!!!:)))
Jo du vet nog redan allt som jag skulle kunna skriva här plus typ en miljon grejer till!!!:D
Hehe du är bäst min CHOOOBIIIkompis!!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 maj 2014 14:06

Hej.   Nu är det ju så att jag har typ slutat ippdatera, ella ja nästan. Det är väldigt långt mellan gångerna nu och det är nästan aldrig någon inne och kollar, kanske för att jag typ aldrig skriver något....! Men ja, jag hade då tänkt att göra...

Av AnnSo-Fi Hellström - 23 april 2014 20:31

Igår var det första skoldagen efter påsklovet så nu tänkte jag skriva lite om lovet. Vi var ledig 10 dagar, inräknat helgerna, och av dom var jag med Maja 8 dagar, en av dom var dock fredagkväll efter volleybollavslutningen efter skolan! Alltså har ...

Av AnnSo-Fi Hellström - 18 april 2014 20:09

...och alla andra som tror på dig och kommer att göra det! Jag tror att folk har glömt bort den sanna meningen med att vi firar påsk. Eller vissa kanske inte ens vet, bara så ni vet så är det inte för Påskharen och godiset! Det är för att Jesus, G...

Av AnnSo-Fi Hellström - 19 mars 2014 23:30

GUD VA JAG KÄNNER MIG NYTTIG!! Jag har ju då inte ätit godis, chips och inte druckit dricka (förutom loka, ramlösa och liknande) sen förra söndagen. Och idag hade vi friluftsdag och jag va i lobacken med Maja, Ola, Robin och Jesper, vilket var jätt...

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 mars 2014 22:49

Det här faktiskt varit en rätt skön dag, trots nationella hela förmiddagengaen. Det var svenska läsförståelse och det var väl egentligen inte så jättesvårt men dom formulerar frågorna så konstig i huvudet. Så tack vare nationella var jag typ helt slu...

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards