onetreehillannso

Alla inlägg under september 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 20 september 2012 21:44

TjenaTjena!:)

Ville bara säga att det gick faktiskt bra att redovisa hembygdstemat! Va kul i Bussen oxå!:)

 Maja ja hoppas du lägg upp nå av bilderna från dagen på bloggen!;)


Jag tränade med div.2 i volleyboll idag...de gick väl bra!;) Kan iaf int säga att de gick dåligt!:P


Nämen de va väl typ de ja ville säga...!

Nu vill jag bara säga GODNATT &SOVGOTT!:D

!<3


xoxo


P.S Vem vet vad som händer efter den 28:e!;P

Av AnnSo-Fi Hellström - 18 september 2012 20:04

133 tonårsfrågor


Fyra frågor om förhållanden 


är du singel? – ojah!

tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Kanske...!

har du varit kär i någon? – yes.

Tio frågor om dig själv


när fyller du år? – 12 januari

vad har du på dig just nu? -  Tights och en Stickad tröja...(och underkläder ^^)

vilken årstid är bäst? – Sommar(?) = varmt vinter (?) = kallt båda ä bäst!?

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – sova lääänge!

vad tycker du mest om hos dig själv? – ansiktet?! ^^

vad är du bra på? – skratta!

vem älskar du mest på denna jorden? – Mimmi...!<3

sover du hellre själv än tillsammans med någon – själv

sov tillsammans med någon eller ensam i natt? – ensam

10 frågor om dina vänner


vem vet mest om dig? – Maja tro ja!

vem är den roligaste av dina vänner? - Maja eller Ida!

vem är snyggast av dina vänner? – alla

vem är den du helst har filmkväll med? – alla antagligen

vem av dina vänner är mest ”evil”? – Elvira!^^

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? – Maja eller Aranya


10 Frågor om din familj


vem står dig närmast? - Sofia

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – JA

vem är farligast i din familj? – MIMMI!(hunden)

vem är coolast? – haha, marcus

har ni något husdjur? – hund.

vem står för underhållningen? – oftast Marcus!;)

vem sover du oftast med? – haha Sofia?

roligaste kvällen med familjemedlemarna? – vet ej...ALLA!:D


10 frågor om idag


vad har du gjort? -  Skola...!

har du varit glad idag? – Jao...!?

har du varit ledsen idag? – nej!

har du gjort något bra idag? – ofc, som alltid!;)

vad ska du göra nu? – Läxa...!:(

har du gjort något dåligt idag? – haha nej

vad har du ätit idag? – Lax...å sen fiskbulla rå potatis!:P

har du duschat idag? – ja

är du trött nu? -  NejNej

vad händer imorrn?- Skola å volleybollträning


SKOLAN


Går du i skolan? – jo.

Har du varit i skolan idag? – haha…ja


ANNAT


Hur mår du just nu? -  hyfsat

Har du mer än 2 bh:ar/toppar? -  antagligen

Har du piercat dig? – jo tre i öronen

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast? – Mamma

Vem ringde du senast? -  Mamma

Vem sms:a till dig senast? -  Maja

Vem sms:a du till senast? -  Emma


ÖVRIGT


Är du hungrig nu?- haha ja väldigt!:O

Vad är klockan nu just nu? – 20:17

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Bloggplatsen, Facebook och Youtube


 FAMILJ


Hur länge sen var det du träffa din morsa? – Förut idag

Hur länge sen var det du träffa din farsa? – nu


SPORT


Går du på någon sport? -jodå

I så fall, vilken/vilka?- volleyboll&fotboll

Trivs du med den sporten? – klart, annars skulle jag väl inte gå de.

Tycker du att den sporten är rolig? – JA

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? – JA!!!!!!


ÖVRIGT


Gillar du punk? – sådär

Har du sminkat dig idag? – nej

Isåfall, vad för smink?  – ^^

Vad har du på dig för kalsonger just nu? -  har trosor?

Vad har du för smycken på dig just nu? -  örhängen, Armband å klocka

Hur ser den ut? -  haha orkar inte förklara :]


MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - näe

I så fall, vilken låt för tillfället? -  …

Vad gillar du för musik? – otyp nästan allt


KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? – ofc

Har du fler än 3 jeans? -  ofc

Har du fler än 5 tröjor? -  ofc

Har du resteröds-trosor? – huh?

Har du en vit bh/topp? – jodå

Har du en svart bh/topp? – aaa


SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? – ibland

Använder du Wax? -  nä

Använder du ögonskugga? -  ibland

Använder du kajal? – nja...ibland

Använder du hårspray? -  aa

Använder du volymspay? -  näe

Andänder du mousse? – ibland

Använder du deodorant? -  klart

Använder du skinspray? – nej

Använder du parfym? – int jämt men...

Använder du läppglans/läppstift? – näe…ibland

Använder du brunkräm/foundation? - njäe...iblnd på vintern

Uppsatt hår eller hängande? – utsläppt :)

Plattar/lockar du håret varje dag? -  a, oftast :)

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – haha nej?

  
jaja...Ja ha faktiskt fixat Son!:O
Av AnnSo-Fi Hellström - 18 september 2012 18:17

TjockåBläng!:)


NU orka ja int skriva...De ha seriöst raderats 4 ggr!:O

Haha nämen igår efter träningen va ja me Maja!:D Kolla hennes blogg vettja! ------------> http://Majsana.blogg.se/

Å sen kolla vi på Linnea Näslund på Youtube!:) Urkul Brud!:D -------> http://www.youtube.com/watch?v=XCK3kqaUbm0&feature=relmfu 

Kolla hennes andra vloggar oxå!:)


Nämen ni får lite bilder!:)


Majas skor ...Emmas Sko!...Ja tyck dom ä skitsnygga!:D

 

På skolan lixom!;P när vi spela kort lr nå liknande!;P

 

Hemma hos Becca!;) Ja gilla faktiskt bilden, tycker den blev cool!;) (för er som kanske inte ser det är det jag!;) )

 

Annso<3Chokladmjölk!:D

 

SötEmmy!:D

 

Haha gulliga!:D Jag på kanten kanske!;P

   

Ja detta var förra året på skolan...!;) Såhär kan det se ut när vi ser Pingis!;P

 

SötEmma...å ja då...!:P

 

SötMaja!:D

   

SötMaja å SötIda!:D Ida sur???


Haha ja nu vet ni kanske lite vad som händer och sker!?;)


Nämen nu ska jag fixa min So, Matte, Ska träna lite på Tyskan (läxföröhr imorrn?) å träna på Engelskan!:P

Nu kanske ni tror att "Åh men gud så duktig hon är! *Fäller en liten tår* " Men bara så ni vet så ha ja int gjort förra veckans matteläxa än...så måst göra 2...Måst göra Son för att hinna klart i tid, Ha då Tyska läxförhör imorrn och ja vill bara va duktig å göra Engelskan än om den ä till på Fredag!;)

Så nu vet ni era små APOR!:P


Imorgon ska jag vara funktionär på Låg-(?) och (?) Mellanstadiets(?) Friidrotts tävling för att jag är med i Skol IF!:)

Minnen av SkolFriidrottstävlingen...60 m! Höjdhopp! Längdhopp! Terräng!!<3<3<3<3


Jaja nu ska Annso va duktig så vi höres då...!:)


Av AnnSo-Fi Hellström - 16 september 2012 21:31

TjenaTjena!:)


En helg med mycket fotboll har det varit!:D

That´s the dream!<3

Dåliga resultat och bra resulat...mest bra!;)

Näe men vi förlorade våran match igåt med 6-0...!:(

men idag spelade jag med 99:orna då blev det lika...vi spelade riktigt bra!:)

Sen var det Damlaget som spelade om en div.3 plats!:)

Dom spelade riktig ordentlig fotboll vilket resulterade i 3 viktiga poäng!:D

3-0 till Sveriges duktigaste brudar!:D

FROMHEDEN IFS DAMLAG I DIV.3!!!!:D<3

Blev fika efteråt och sedan skjutsade världens bästa målvakt hem mig!;)


Nu sitter jag och ser Beck-i stormens öga med min kära moder sedan blir det nog sängen. Orkar inte se på Dexter idag för jag hade tänkt va pigg på skolan!;P


  My lovly BigSister!<3 Love you!<3


Ska nu forsätta att se Beck sedan packa idrottskläder till imorgon!:)

Blir Orienering!:D

Haha förhoppningsvis innehåller denna orienteringslektion blåbär ätning och bad i vattenpölar!:P

Haha de ä mimmen de!:D


xoxo oxh godnatt

<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 13 september 2012 21:36

Haha måste bara lägga till några bilder!;P


                   

Naill Horan från One Direction!<3 Såå himla söt!;) Han fyller 19 år idag btw!;)


             

Charli HUnnam skådespelare i Bl.a Sons Of Anarchy och Green Street Hooligans!<3 Så himla sööt!;D Bästa skådisen asså!;P


                    

Justin Bieber...alla vet väl vem han ä!?<3 Så snygg!;D Nämen jag tycker att han är en veldigt duktig artist och jag tycker han fått för mycket dålig kritik...! Det är ju inte precis alla i världen som ä lika känd som han ä och han har faktiskt gjort sig förtjänt av de han har och personligen tycker jag veldigt bra om JB men det är bara jag ni får ju tycka som ni vill!:P


                  

Chad Michael Murray är skådespelare i t.ex One Tree Hill!!<3<3 Han är grymt snygg och söt!;P Nämen jag tycker verkligen han är en grymt bra skådis!:D BTW I LOVE ONE TREE HILL!;)<3


haha ja nu vet ni lite va jag tycker!;)


xoxo Nu säger jag godnatt på riktigt!;P

Av AnnSo-Fi Hellström - 13 september 2012 21:21

TjäenaTjeäna!:)

Idag ha vi väl haft en bra dag på skolan!:)

Måste säga att den va helt okey...hade Svenska och SO = hembygdstema vilket snart är klart!:D Bad hade vi också och det gick väl bra förutom att jag får ont i foten när jag kör bensparken!:O

Nämen en kul dag faktiskt!;)


Ööööh...Ha varit på fotbollsträning ikväll vilket kanske inte gick sådär jättebra men får väl ändå va nöjd för ha ju nästan inte träna nåt fotboll nu för jag har haft så ont i foten och varit sjuk...så då äre ju klart att jag ska bli bättre när fotbollen slutar menmen så äre ibland!:O


Ska nu fika, duscha, kolla engelskan och NOn till imorgon sedan sööööva!:D


 

Ha typ inte tagit några nya kort så varsågod!;P


Xoxo får väl säga Godnatt nu då!?;)

Av AnnSo-Fi Hellström - 12 september 2012 21:12

HeejHejj!:)

Idag vare faktiskt en rolig skoldag...!:)

Började med svenska  (?) (Hembygdstema), läs (?), sen Trumpet, So (Hembygdstema) Lunch (?)...Ajja jag vet verkligen inte vilken ordning de va allting...!? Nämen hade Tyska läxförhör men jag glömde nästan bort Draussen = ute !:O Men BARA nästan!;P Men de gick väl bra...Hade veldigt mycket Hembygdstema idag så har hunnit ganska långt for dessutom och gjorde intervjun jag skulle göra idag så...ska bara skriva intervjun på skolan och lägga in bilder sen är det klart!:D Imorgon ska jag fara till Rålund och ta kort! Så lägger väl dit dom på skolan nästa vecka...!:)

Det går faktiskt ganska bra med det...trodde inte det i början får bara hoppas på ett ganska bra betyg också!;)


Nämen hade volleybollträning halv 4!

Roligaste träningen på väldigt läääänge!:D

Ska börja träna på Måndagar och Onsdagar...!:)

Blir bra det!:)


Sitter nu och kollar på Dallas så ska väl göra det!:)

 Bra serie!:)


Godnatt!

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 11 september 2012 16:58

Tjeeenare!:)

Idag ha ja varit på skolan...int ovanligt!??? ;)

Nä men de va en ganska okey dag!:) Vi fortsatte med Hembygdsarbetet och så...på HKn så va Johanna borta så vi skrev några papper och sen slute vi!:D

på NOn gjorde vi en labb med cocacola...sen fick vi cola av A-K!:D

Ja ha haft otroligt ont i huvudet hela dagen...sen igår...och jag kan säga tt det är väldigt jobbigt!:/

Jag kan säga att det var en soft dag faktiskt!:D


Annso tycker att Scrubs är bra...!;)

Haha nämen ikväll ska jag kolla lite på tyskan, Hembygdsarbetet och sen ska jag se på FOTBOLL!:D

Det sista är det bästa!!!!:D

ANNSO ÄLSKAR FOTBOLL!!!:D


Jag ska också säga att jag inte ska träna fotboll ikväll för jag har alldeles för ont i huvudet!!!


xoxo ska göra nåt annat än att skriva här!:P


Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards