onetreehillannso

Alla inlägg under september 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 september 2012 21:07

TjobbaTjabba!:)

Ja som sagt så va ja på scouterna!:)

och jag som tycker så otroligt mycket så skulle ja ju då leka med en 3 åring å en 4 åring...Dom ä ju inte precis världens lugnaste!;)

Nä men ja råkade slå i huvet i ett hårt armstöd på en soffa...De känns som ja ha en extra hjärna!;P

GANSKA COOLT! BD


Asså vet ni nå otroligt kuul? Det vet jag!!!:D

Nämen jag har kollat på statistiken på bloggen...!:D

Otroligt roliga siffror att se! Trodde verkligen inte de va så många som kollade på just min blogg!:D

Riktigt kul faktiskt!:D


 LOVE!<3


xoxo nu ska ja kolla hk:n tro ja!:P

Av AnnSo-Fi Hellström - 10 september 2012 15:55

TjäneTjänaTjena....Ojoj...TJENA* haha!;P


Asså seriöst ja sitt å kolla på "MItt stora feta galna bröllop"...Ja kan bah säga "OOOOOJJ"!!!

De kanske bli lite mycke ibland me de dom vill ha men men de ä deras bröllop int mitt så...!

De va en där som sa att hon ville gifta sä när hon va 16 17...å hon sa att hon int kunde tänka sä å va äldre...!:O

16 17!!!!????? seriöst man ä ju int ens vuxen...!!!!!!!:O

Näej men de ä dom å int ja...Ja skull aldrig klara de!!!!


Men idag ha vi väl haft en "normal" skoldag!;)

Nämen vi ha int gjort så mycke!:)

Ja ha väl kommit lite längre på Hembygdstemat så de känns bra!:)


Men nu ska ja ta å fika nå för om ett tag dra ja på Scouterna!!!!


 <----Ja när ja va liiten!;P...JA man va ju iaf söt då!!!;D


nu ska ja göra nå annat men kommer väl nå inlägg framöver!;)


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 9 september 2012 21:24

TjenaTjoHallåBabbolabooo!:)

Haha ibland så kan man säga "Hej" på mååååånga sätt!:D

Näej...men igår had vi nå se grymt kul efter kyrkan!:D

Vi satt först å fika sen så for vi te skolan å va "blinda" haha ja kan säga atte ä svårt å hoppa hopprep när man int se nå!;D

Men ja idag så for ja på kyrkan å så...ja å när ja kom hem så åt ja å lite så där sen så skull ja på match jaja...!

Ja kan säga att vi vann me 6-2 men ja va int bra...!:O

Just nu händer ingenting...jo se på tv ve mamma min!<3


Foto: Myser ve mimmi!:-D <3 (lite mörk bild men...!) Nyss när jag myste ve Mimmi!:D VÄRLDENS SÖTASTE MIMMI!<3 ANNSO LOVE MIMMI!<3


 

Amanda Jenssen = ABSOLUT VÄRLDENS BÄSTA ARTIST!<3

Annso do like her voice...and her style!:D


Foto: Maja Andersson


Jag bara älskar denna bild!<3

Jag bara älskar denna bild på denna fantastiska kompis Maja Andersson!<3

Hon tar världens finaste kort med sin kamera...kolla hennes blogg http://majsana.blogg.se/!:D


xoxo nu ska ja gå!:P


Av AnnSo-Fi Hellström - 8 september 2012 16:31

TjoTjo!:)


Igår va ja hemma från skolan men på kvälln känted hä bätter...kunde iaf prata!;P

Så ja for på ungdomssamlind på kyrkan!:D Så kuuuul!;)

Efter det så va ja ve Sofia Emil Linn...å några andra!:)

ALI BABA!;D

Haha ja de va kuul!;P

Men nu sitter ja hemma me Sofia å Emil å se på Andra Avenyn!:D(Ja nu ha vi Externa hemma så nu kan ja äntligen se på One Tree Hill!:D)

Ikväll klockan 6 far vi till kyrkan å träffar Barbro å Brian!:D

Ja hä kom å bli skitkul!:P

Imorrn skulle ja tydligen spela fotboll ve 99;orna så vi få väl se hure gå!;)

Ajja men nu så ska ja väl gå å göre nå anne!:P

Foto:Maja Andersson


Asså seriös va ja sakna Falköping!:)

Allting va så himla kul där!<3

Ressan på tåget = Oförglömligt!<3

Herregud va rädd ja vart...Tåge stanna å sen så skulle ja gå upp till översängen å just då så kommere ett tåg...HUR RÄDD KAN MAN BLI?? så rädd som ja blev då!!;P

ANNSO SAKNA FALKÖPING NÅ SE GRYMT MYCKE!!!!<3

Falköping ä stort fint å helt underbart!<3


xoxo nu ska ja gå å bära in ved!;P


Av AnnSo-Fi Hellström - 6 september 2012 13:43

Tjo sitter hemma i soffan med en liten söt hund breve mä!:)

Jao...ha skitont i halsen å ont i huvet...!:/

Men ja ville ju faktiskt  va på skolan för vi ha friidrott på idrotten oxå måst ja ju fortsätta ve hembygdsarbetet så ja hinnn ve re å få någolunda bra betyg på de!!!!!

Å imorrn ha vi vi slöjd å då skull ja ju ha fortsatte ve min tröja som ja håll på å virka!

Men vi få se hure bli ve de...!




 Who stands next to you??



   Naley - Always and Forever!<3

!<3


xoxo nu ska ja sova i soffan lite!;P

Av AnnSo-Fi Hellström - 4 september 2012 21:34

TjoTjaTjena!;)

Annso se på House!:P

Annso ha väldigt stor lust att se på Manchester United LIVE!;)

De finns en sida som man kan köpa massa ManUtd grejer!:D

http://www.supportersplace.com/se/category/1528/Manchester+United+Shop.html

JA  VILL HA ALLT!:D


Näej men ida ha ja int gjort se mycke...på skolan hade vi roligt...!;P

For ut på samhälle!;)


Imorrn börjar VOLLEYBOLLN så hä bli skitkul!:D

  Helt fantastiska brudar som ä helt fantastiskt bra på volleyboll!:D Tack för de ni gör och att ni ä så grymt bra å att ni ä helt AWESOMA!<3


xoxo nu ska Annso se House sen sova!:D

Av AnnSo-Fi Hellström - 3 september 2012 22:57

Heeejsan!;)

nu ska jag sooova!;)

Ha int se mycke å skriva om...försov mig imorse så ja missa friidrotten!:(

Näej nu ska ja söööva!:P



xoxo onödigt inlägg!xD

Av AnnSo-Fi Hellström - 2 september 2012 16:32

TjeenaTjenna!:)

Jag ska snart gå å städa så ja ska bah snabb skriva nå!;)

Just nu sitt ja å se på FINNKAMPEN!:D

Vart lite confusing i början för att ja satt först på såg Paralymics å sen varte Finnkampen så ja satt å fundera bah "Asså vilket fel ha dom då?" hahahahahaa sen kom ja på atte va Finnkampen!;P Så fel hä kan bli asså!;)


Ha sutte å kolla på bilder på Shetlans Sheepdogs på google!:D

De ä se otroligt fiina hundar asså!<3

MAMMA JA VILL HA EN!!!!!!!

Se otoligt fin en hund!<3 De va en bild ja hitta på google!;)

Här har vi då världens finaste LUDDE!:D

    Oxå våran fiiina lilla söta MIMMI!


Ja vill så ha en Shetlans Sheepdog eller en Collie (men collies ä se stora!:S) !:D

Men ja ä allergisk så vi få väl kanske se sen när ja blir äldre hure blir! Men ja vill ha en NU!!!!!


Nu sakna ja verkligen å se på VÄRLDENS BÄSTA SERIE ONE TREE HILL!!!!!

  Zero is not a size! AAAH SAKNAR ONE TREE HILL...om man nu kan sakna en serie så!;)


xoxo nu ska ja gå å städa!;P

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards