onetreehillannso

Alla inlägg under september 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 1 september 2012 22:59

TjabbaTjenaHallå!:)

Komme typ hem för ett tag sen! ha vare utanför lycksele å hämta en husvagn!:D

Den vi hämaren hos hade två skitfina shäfrar!<3

Nu ha ja sutte å läst damlandslaget i volleybolls blogg! ( http://damlandslagvolleyboll.blogg.se/ ) De ä i Polen på träningsläger nu...de ä väldigt kul å se va dom gör!:D

Haha ha oxå sutte å kolla på bröllopsfrisyrwr på google!;P

ÅÅÅH BÖRJA TÄNKA PÅ HUR JA VILL HA NÄR JA KOM Å GIFTA MIG NÅNDAG!:D


Ja vart typ trött så ska nog gå å söva tro ja!:)


 


xoxo å gonatt världen nu ska eran Annso sööööva!<3

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards