onetreehillannso

Alla inlägg under oktober 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 14 oktober 2012 20:09

Dag 13 - Min vecka

Min vecka har varit bra!:)

Inte en helt vanlig skolvecka vilket käntes ganska skönt faktiskt!:)

Veckan har bestått av: Volleyboll m div 2 , volleyboll i ungdomslaget , volleyboll på EVn , prottokollskrivning på div 2 match (volleyboll), NO prov , Tittat på fotbolls DM (killarna) , spelat Fotbolls DM  Umeå, Sett WILLIAM SPETZ , Missat överraskningsfirande av Stellan på skolan!:( , varit/över hos Maja (A) , (lite) städning av rummet, tvättat kläder, tränat till tyska prov, varit på Samuel Ljungblad konsert, ätit pizza , vare i stan e Amanda!:D

Det är väl ungefär hur min vecka har sett ut!:)

Stellan fyllde år i Torsdags (då jag spela Dm i Umeå) och då hade de köpt tårta och överraskade han...Skulle vela vare me...!;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TjenaTjäna ja har ju då sovit hos Maja från igår till idag!:D

Efter vi skrivit prottokoll och "blippat" på div 2 matchen for vi och köpte godis, det regnade på vägen till Maja och vi glömde godispåsen ute på cykeln när vi gick in så den blev typ trasig och jätteblöt!;P

Haha duktiga tjejer!;)

Imorse när vi vakna fick vi se nå fantastiskt...DE SNÖÖÖÖÖÖÖA!!!!:D:D:D:D

Som ja ha längta efter snön!!!!!!

Sådär såg det ut från Majas rums fönster imorse!:D

Igår såg vi på 3 filmer: Bridesmaids , Primal och Mean Girl 2!:D

gryyymt!:)


Nu ska ja se på How I met Your Mother äta chips dricka dricka och träna tyska!:)

xoxo nu ha ja å mamma mys!:D

Ps ja vet int va vi har för idrott imorrn, så om de ä nån som vet...Skicka ett sms eller slå en pling!:P

Av AnnSo-Fi Hellström - 11 oktober 2012 20:11

Dag 12 - Vad som finns i min väska

Öhum det beror väl på vilken väska!:P

Oftast har jag ju min Sportbag!:P

Men i den har jag ju då olika sportkläder som man kan ha på sig!:P haha

I min handväska har jag väl min astmamedicin och typ penna och papper (oftast) , läppsyl och ja tuggummi och lite annat brukar jag oftast ha också!:P


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


TjoTjenaHallå!:)

Ja jag måste ju säga att det finns dem som seriöst är helt flippade...!;P

Nämen hur smart äre att en tjej som man ska spela match mot/nyss spelat mot ska dömma en fotbollsmatch, desutom så kände dem två lagen varann...!:O

"Jag är inte perfekt å de är då inte du heller, å säger du sådär igen så får du gult kort!"

hahaha jadu!:P


Nu sitter jag hemma å vänta på att filmen 50 first dates ska börja (21:00), då blire att ta fram barnmatsburken å gotta sig!(A) Haha kanske ska ta fram godispåsen oxå vi får se!xD  Bara så ni vet så gillar jag verkligen barnmat!<3

Ska nog ta å smsa nå folk nu så vi hörs kanske imorrn...Då ska jag till Stan med Amanda och se Samuel Ljungblad (en Kristen artist, grymt bra!) !:D

Så vi få se om ja kan skriva nå...!:P


 Denna film äre!:) Jag rekomenderar att ni ska se den nu klockan 9 på sexan!(A)

Detta är så grymt goootit!:D Dem kallar mig moster Mongo...(MANGO) för jämt när Nova ska äta det när vi är med dem så ät ja typ upp hälften!xD



Xoxo Godnatt och sov till ni vaknar

Av AnnSo-Fi Hellström - 11 oktober 2012 05:37

Hejsan...!:)

Vaknade kl 05:00 för att vi ska snart fara till Norsjö och senast kl 06:15 far vi ifrån Norsjö påväg mot Umeå....!

Ja vill få väl se hure gå för vi ska spela mot tp fotbollsskolor...!:O

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 9 oktober 2012 21:22

Tjo bre världen!;P

Jag har nu färgat mitt hår...!:D

Men jag ville bara att ni skulle veta att jag inte orkar lägga upp nån bild på den nya färgen nu så det får bli nån annan dag!;)


Ja nu har jag ätit kvällsfika, ska gå och kolla efter mina fotbollsgrejer nu och sen soooooova!:D

Med detta säger jag:

 !:)

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 9 oktober 2012 15:25

Dag 11- Mina syskon

Ja jag har 5 syskon!:)

Det är : Catarina Marcusson som är gift med Daniel och dom har ett barn som heter Nova som snart är 9 månader och Daniel har en dotter sen tidigare som heter Saga!:)

Dem bor utanför Noedmaling! Catarina är 24 år, alltså 10 år äldre än mig!:)

En bild från deras bröllop förra året!:)

En bild på Catarina ocg Nova!:)


Sedan är det Annica Magnusson!:)Hon är gift med Micke och dom ska få ett barn...i Februari eller Mars tror jag det var!:) Dem bor i Huskvarna så jag träffar dem inte så ofta...!:) Hon är 22(?) år:) haha  Annica är blind på ena ögat och hörselskadad!:)

Det var på Annicas student för 2 år sen!:)


Marcus är nästa!:) Ja han bor i Norsjövallen (int så långt...!xD) och jobbar som elekriker, han är ofta och jobbar i Rönnskär!:) Han är 21(?) år:) haha tur jag vet hur gammla mina syskon är!:P

Marcus är väl det syskonet som är mest hemma i Bastutjärn (förutom jag...! haha) !:)

Detta är min broder! Men nu har han långt hår och skägg...!;)


Nästa är då Simon!:) Han är 18 år och bor i en lägenhet i Lycksele!:) Han går byggen på Tannbergskolan-sär!:)

Han har varit ner till typ Göteborg och varit på typ SM(?) i Friidtott dör handikappade!:)

Detta var Simon förra året på Catarinas bröllop!:)


Soooofia!:) Hon är 16 år och har bott hemma hos mamma och pappa med mig ända till nu...!:( Hon går gymnasiet i Skellefteå (Balder) Resturang och Livsmedel med inriktning mot bageri och konditori!:) Hon är bra på att baka och laga mat!:) Hon är ihop med Emil och dom är förlovade!:) Sofia är väl den som jag har mest gemensamt med!:) Men det kanske har lite att göra med att hon bara är 2 år äldre än mig!:)

Det var Sofia och Nova efter att Sofia gått ut 9an iår!:)

Jag och Sofia för kanske 2 år sen?!<3


Vi har också en familj som vi har känt väldigt länge...dem brukar vi ibland säga att dem är våra syskon för det känns som det!<3 Jag älskar alla mina syskon så mycket, jag har bråkat med er alla men ni är ändå världens bästa och jag hoppas ni vet det!<3


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TjenaTjena!:)

Idag hade vi 2 lektioner!:) För först hade vi SO sen blev det fotbollen men det var försenat typ en halvtimme minst för Umeborna hade kört fel på vägen...!;P vi såg första matchen sen skulle Norsjö köra igen så vi såg lite av den sen gick vi å åt och såg lite mer fotboll! Efter det for vi till klassrummet, bensträckare!;) , NOprov, Skol-DM möte sedan sluta vi!:D

Ganska chill dag!:D

På torsdag far vi tjejer till Umeå och ska spela skol-DM!:)

Jag vet inte om jag ska stå men jag hoppas på det!!!!! Jag kan INTE spela ute!!!

Öhum när mamma kommer hem så ska vi färga mitt hår!:D

Så nu sitter jag bara och väntar på hon!;)

  Godbye my light brown hair...!;)

Haha ni ska få en före och efter bild sen!:P


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 9 oktober 2012 07:25

Godmorgon!:)

Har nu fikat och ska gå upp och borsta tänderna...sen skolan och då blire å titta på fotboll och göra No prov...!:O


Wish me luck!


Xoxo nu ska annso va dukti

Av AnnSo-Fi Hellström - 8 oktober 2012 07:04

Dag 10 - Vad jag har på mig

Oftast ha ja väl på mig kläder...inte så ofta jag går utan!;)

Just idag har jag ett par jeans och en brun tröja!;)

Och sedan kommer jag att ha på mig volleybollkläder!;D



Hejsan!:)

Ska nu fika sen ffara ut till bussen!

Efter skolan ska jag somsagt fara till Maja och vi ska på ica och köpa hårfärg!:D

På skolan har vi orientering!

  My eye say "Have a nice day!"


xoxo nu ska jag fika!:D

Av AnnSo-Fi Hellström - 7 oktober 2012 20:20

Dag 09 - Min tro

Jag är Kristen!!!

Jag är uppvuxen i en kristen familj men jag har tagit beslutet själv att följa Jesus resten av mitt liv!

Jag har alltid vetat att Gud finns, Jag har alltid vetat att jag kunnat prata med Gud och att han alltid har hjälpt mig med vad som helst!

Så älskade Gud världen att han gav den sin ende son för de som tror på Honom inte skall gå under utan ha evigt liv. John 3:16


Tjena världen!:)

Just nu sitter jag och skypar med Maja, som dom senaste dagarna!:D

Idag så for vi och kollade på hårfärger på konsum men dom hade inga bra färger och dom va dyrare där än dom bruka va på ica så ska gå på ica imorrn efter skolan med Maja!:D

Vid 3 tiden idag så blev jag hämtad och jag for till stan med F13 laget (fotbollslaget!) och spelade bowling och åt!:)

Jag spelade med Emma!:D Det var ganska jämt men jag vet inte vem som vann!;) Jag fick då ett F vilket som betyder ÖVERTRAMP!:D Haha asså jag hedde klotet rätt in i rännan så jag gick över sträcket och fick ett F!:D Wooohooo Annso ä busig!:P

IMORGON SKA JAG OCH MAJA SPELA MED DIV.2!:D DE KOM Å BLI KUL!:D

Ska då vara hos Maja tills träningen börjaj kl 7!:D

It´s going to be so fun!:D


Xoxo Godnatt och sov tills ni vaknar!:)

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards