onetreehillannso

Alla inlägg under oktober 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 oktober 2012 07:10

Tjena!:)

Ha fikat ska nu platta håret sen borsta tänderna!:P

Sandra ska följa mig hen´m efter skolan å va hos ja till träningen!:)

Öhum å sen måst ja säga att ja ha Tyska Prov idag...så Good Luck Annso!:P

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 oktober 2012 07:10

Tjena!:)

Ha fikat ska nu platta håret sen borsta tänderna!:P

Sandra ska följa mig hen´m efter skolan å va hos ja till träningen!:)

Öhum å sen måst ja säga att ja ha Tyska Prov idag...så Good Luck Annso!:P

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 17 oktober 2012 07:10

Tjena!:)

Ha fikat ska nu platta håret sen borsta tänderna!:P

Sandra ska följa mig hen´m efter skolan å va hos ja till träningen!:)

Öhum å sen måst ja säga att ja ha Tyska Prov idag...så Good Luck Annso!:P

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 16 oktober 2012 19:27

Min önskelista för va ja vill ha i julklapp´/födelsedagspresent!;P


 Blåa täckbyxor som matchar min jacka!

 Nåt slags fotledsskydd! Så jag ska kunna träna och spela match ordentligt!

Hörlurar!

 En volleyboll...En bra volleyboll!

 En fotboll...en bra fotboll!

 Pengar!

Presentkort!

Ett gosigt litet/stort gosedjur!:D

Ja de ä väl de ja vill ha!:P BARRA SÅ NI VET!xD


Ps Kom ihåg frågestunden!:P

xoxo godnatt och sov tills ni vaknar

Av AnnSo-Fi Hellström - 16 oktober 2012 17:01

Dag 15 - mina drömmar

Ja jag har väl såna där "vanliga drömmar" som att ta AM-kortet/körkortet, komma in på linjen ja vill gå på gymnasiet, gå ut gymnasiet, Få jobb och få en fin familj!:) Men jag har också stora drömmar som att bli typ fotbolls proffs eller volleybollproffs men ja de ä ju lite svårare att bli men jag kommer satsa för att det är ju det bästa som finns så...!

Om man satsar och verkligen vill så händer det kanske till slut!:)

 Detta är jag...eller??;P

OOOOH...En sån vill ja ha hemma på rummet!:D

 Yeah cool girl...Maja äre du??:P



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjeäna!:)

Dagen har varit en dag med otroligt mycket snööööö!:D

Kommer inte bli något långt inlägg idag ska nu läsa tyskan, ä ju prov imorrn!:O

Kom nog gå ganska bra ändå!:P


kom ihåg att ställa frågor!;)

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 oktober 2012 21:47

Ja ville bah säga att ja älskar detta...DET ÄR HELT VITT UTE PÅ MARKEN NU!!!!!:D:D:D:D

I loooove this!:D


Å sen hade ja tänkt att länka till lilla Majsan!:D

http://majsana.blogg.se/

That´s her if you guys diden´t knew that!:D


nu äre bah ni fråga saker!:P

xoxo å Godnatt och sov tills ni vaknar!:D

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 oktober 2012 21:21

 

Ja nu ska ja ha frågestund!!!!

Nu få ni ta å fråga va ni vill!!!

Inga frågor ä för dumma!!!

Ska svara så bra som möjligt!:)))

Av AnnSo-Fi Hellström - 15 oktober 2012 18:33

Dag 14 - Min Familj


Våran familj passar inte in i sånna där erbjudaden som "köp pizza för familjepris" eller "Hotellnatt för hela familjen" för då räknas familjen som 2 vuxna och 2 barn. När vi bodde på ett ställe när jag va mindre så skulle hyresgästföreningen bjuda alla barnfamilje till ett äventyrsbad men bara en vuxen fick följa med från varje familj -Men sa min mamma det funkar ju inte! ( vi va ju så små!!!) En vuxen på 6 barn de funka ju lixom int...Men dem ville lixom int ge sä!:O;P

Näej men nu bor bara jag hemma och då känns det nästan som om vi är en vanlig familj med bara jag mamma och pappa (och mimmi) men samtidigt vet jag ju att det inte är så och det är så himla skönt att veta. Det är skönt att veta att man är inte själv, inte själv med minnena, inte själv med mamma och pappa, inte själv helt enkelt!!

Jag älskar att ha en stor familj när alla samlas på typ julen och äter julbord och öppnar julklappar och allt känns helt perfekt!<3

Jag älskar att jag har större syskon så om det är något som hänt så kan man prata med dem...Dem kan säga "Been there done that" men även om dem skulle kunna säga det så gör dem inte det!<3

Jag kan nästan lova att alla sagt att "jag har världens bästa familj" nån gång men jag kan lova er att det har ni inte för det har JAG!!!<3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tjeena!:)

Har tränat volleyboll idag!:)

Väntar nu på att mamma ska sluta jobba genom att skypa med maja, titta på tv å måst göra nå mat!:P

Man bli så grymt glad när man kom hem från skolan/träningen och möts av en jätteglad liten hund!!!:D


Har nu sett trailern för filmen Bitchkram! Den vill jag se på bio barra så ni vet!:P Mitt kusinbarn skulle typ va me i den filmen!:D http://www.bitchkram.se/ Kolla den länken om ni vill se trailern!:)


Nu ska ja va social me mina fina vänner som kan skicka lite spookiga sms från min mobil ibland...!:P


Haha tjoflöjt!:D

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards