onetreehillannso

Alla inlägg under oktober 2012

Av AnnSo-Fi Hellström - 6 oktober 2012 22:22

Dag 08 - 8 Saker om mig


  • Jag har 5 syskon
  • Jag är väldigt allergisk
  • Jag har haft astma hela mitt liv
  • Jag har en förträngning i en blodåder i mitt ben/fot så jag får för lite blod i min fot! Jag kan säga att det gör ont! + att en nerv ä klämd i foten
  • Jag hejjar på Manchester United
  • Jag är moster och ska bli det igen!:D
  • Jag har väldigt dålig syn!
  • Jag har världens bästa kompisar, och världens bästa familj!<3

Klass 8B = världens absolut bästa klass!<3


Ööhum nu sitter jag och skypar med Maja!:D

Haha dem där fina youtube-klippen asså!:P


Idag så var jag å mamma i Umeå å hälsa på pappa på sjukhuse!

Vi åt på Mcdonalds...mimmsigt!:)

Nu ska ja va social me Maja å se nå youtube-klipp!:P

Photo: Titta denna snygging!xD

Dem två översta bilderna är på Maja! (Made by Maja A!)

Dem två understa bilderna är på jag AnnSo-Fi! (Made by AnnSo-Fi H!)


Grymt likt asså!xD


xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 5 oktober 2012 22:46

Tjena världens alla barn!:)

Haha Sofia typ skratta ihäl sä!xD

Hon skratta åt ja!;P


Nu sitter jag och skypar med MAAAAAJAAAa och skrattar med Sofia och Linnea(Sofias kompis!)!:P

Ja ä grymt rolig!xD

 

Ojojoj...mitt mästerverk!:D Ett självporträtt i Paint som jag gjorde alldeles själv!:D *stolt Annso*


xoxo Med detta säger jag Godnatt och sov tills ni vaknar!<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 5 oktober 2012 16:12

Dag 07 - Min bästa vän


Jag har många väldigt bra kompisar! Men dem allra bästa är Aranya och Maja!<3

Dem kan man Alltid prata med och man kan verkligen vara sig själv (Jag är jämt de men...!) Man vågar och det gör dem oxå! Dem säger vad dem tycker och roligtnog (haha roligt ord...!) så äre det som jag tyck å...!:P

Haha men dem är verkligen vänner som man kan lita på vad som än händer!<3

Aranya och Maja jag älskar er!<3


Asså ja ha ju somsagt vare på skolan idag...roligt ändå...!;)

Asså vi ha typ mycket läxor å sånt...!:O

  • Tyska läxa till Onsdag
  • Tyska PROV om 2 veckor
  • NO PROV på Tisdag
  • Engelska läxa till Fredag
  • Matte läxa till Torsdag
  • Teknik PROV...vet int när...!:O
  • HK läxa???

Jao, de + att man har träningar och annat...!  

Ja änns som man bara får göra läxor...!:O


Men ska väl äta kanske...?

Sen ska mamma hämta mig och vi far på kyrkan på ungdomssamling!:D

Efter det kanske det blir att fara på disco, vet inte riktigt...!:P

Imorgon blir det troligtvis att fara till Umeå och hälsa på pappa på sjukhuset, Sofia kommer också hem ihelgen och hon har med sig en kompis!:)))

Photo: En glad tjej som varit ute och gått!<3 Mimmi ä så grymt söt!:D

Nänu ska ja äta!:P

Av AnnSo-Fi Hellström - 5 oktober 2012 07:18

Hej hej hej hej hej hej!:)

Nu sitter jag och ser på Nyhetsmorgon...Det är en tjej som är 14 år som har blivit våldtagen som är med...!:O

Hon är en stark tjej...hon la ut en film på youtube där hon typ berättade!

Starkt!


Nä nu ska jag göra mig klar å gå till bussen, ska på skolan idag...!;)

Titta så grymt söt!!!:D Jackson Brundage som spelar James Lucas Scott, Haley (Bethany Joy Galeotti) och Nathan (James Lafferty) Scotts son!:D Hes just so cute!<3



xoxo


!<3

Av AnnSo-Fi Hellström - 4 oktober 2012 12:53



Ohana means family And Family means Nobody gets left behind!<3


Av AnnSo-Fi Hellström - 4 oktober 2012 09:54

Dag 06 - Min Dag

Ja min dag vare ja...!:O

Nämen ja mår fortfarande inte bra så min dag blir inte så speciell/rolig!

Blir mycket tv!

Ja ska väl göra läxor och kolla vad jag missat och så...!


Ja min dag är inte så rolig/speciell som ni ser!;)

Av AnnSo-Fi Hellström - 3 oktober 2012 22:46

Tjenare Världen!:)

Jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska sova bara!:)

Idag kom jag och tänka på min underbara älskade saknade Farmor!<3

Kommer ihåg hennes lukt...den där lukten som man kände när man kom in i hennes lägenhet och bara tänkte "Äntligen är jag här igen" och sedan får man en underbart gosig kram  och denna underbara lukt kommer och man vill bara krama hon för alltid!<3

Jag älskar dig och saknar dig Farmor!<3



Nu säger jag GodNatt!:)

xoxo

Av AnnSo-Fi Hellström - 3 oktober 2012 09:48

DAG 05 - En vän långt bort!

Ja, en vän långt bort!;)

Tovali är en FANTASTISKT UNDERBAR KOMPIS!<3

Jag träffade hon när jag å Becca va i Tärna i somras! Vi var då på deras skola för dem hade nå aktiviteter å sånt där så då va vi där!:) Vi träffade då många roliga personer där, Men den BÄSTA AV DE ALLA var TOVALI!<3

En helt fantastisk tjej! Vi satt och pratade och pratade och gjorde lite saker och pratade mer och mer! Ja vi va med hon tills hon for vid kanske 3 på nattn!<3

 Titta så grymt fin tjej!<3

Saknar dig så otroligt mycket Tova!<3 Jag får ta och fara upp till du snart så vi får träffas igen!<3

Puss å Kram hela dan!<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TjenaTjena!:)

Är hemma från skolan vilket jag var igår oxå...! Mår int särskilt bra å är typ yr hela tin...!

Men ja så jag gör int så mycket lite läxa och så...Ska väl städa lite i mitt rum om jag orka, för det måste verkligen göras för snart får jag min nya säng sen så får jag ju dem andra möblerna när vi varit i Sundsvall så jag måste verkligen städa mitt rum så allt de nya och fina får plats!;)


Ja nu lyser ju solen såklart oxå...Alltid när man inte kan vara ute, menmnen....!;)


 Jag tror det var förra gången pappa var på Lassa i Umeå...Fickkliva upp vid kvart i 9 för att krama om pappa och säga Hejdå! För nu har han farit på Sjukhuse igen! Denna gång hoppas vi att han onte behöver stanna så länge...! Pappa jag hoppas det kommer bli bättre för dig för du ska inte behöva ha det så här....Nu hoppas jag dem gör så du inte behöver ha så ont hela tiden! Pappa Jag älskar dig!<3

Hej!Vad roligt att ni hittade in till min blogg, lämna gärna en söt kommentar:)

Presentation


Hej allihopa!
Vad roligt att just du ville titta förbi på min blogg.
Jag är en tjej på 15 år som bor i en by i Norrland.
Här på min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag.
Lämna gärna en liten kommentar och titta förbi igen! xoxo//Annso

Musik medans du läser?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker ni om min design?:)
 Super fin
 Den är okej
 Ful
 Cool
 Något annat

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

 

Transparent White Star

Ovido - Quiz & Flashcards